۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

چند مدل حفاظ پنجره وجود دارد؟ این نوع حفاظ پنجره چه تفاوتی با مدل های ثابت دارد؟ در کل حفاظ بازشو چیست و چه کاربردی دارد؟ چقدر باید برای ساخت حفاظ پنجره هزینه کنیم؟ آیا همه خانه ها باید پنجره های حفاظ دار داشته باشند؟ از آنجایی که امروزه بحث حفاظ پنجره بسیار مهم و داغ است، در اینجا به معرفی انواع حفاظ ثابت و تاشو می پردازیم و هزینه سفارش حفاظ بازشو را بررسی می کنیم. اگر می خواهید در مورد حفاظ پنجره بازو بیشتر بدانید، ما را تا انتها دنبال کنید.

حفاظ پنجره چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه به ندرت می توان خانه ای را یافت که پوشش های حفاظ روی پنجره های آن نباشد فکر می کنید چرا اصرار به نصب حفاظ دارید و حفاظ پنجره دقیقا چیست؟
در طول تاریخ، مردم همواره سعی کرده اند با استفاده از روش های مختلف از زیستگاه خود محافظت کنند. روش ها و ابزارهایی که مردم برای تضمین امنیت استفاده کرده اند به فناوری و زمان زندگی آنها مربوط می شود. مثلاً قبلاً از نورپردازی برای حفاظت بیشتر استفاده می شد و اکنون مثلاً از نصب دوربین ها و انواع امنیت در خانه و خانه استفاده می شود.
بله، هدف اصلی بشر افزایش ایمنی و آرامش با نصب حفاظ پنجره برای جلوگیری از ورود غریبه ها و دزدان به هر طریقی است. حفاظ پنجره در واقع مجموعه ای از میله ها و نرده های ساخته شده از فلز و معمولاً فلزکاری است که در مقابل پنجره ای با طرح یا نقش خاصی قرار می گیرد. البته ناگفته نماند که این ساختمان ها علاوه بر افزایش امنیت، باعث زیباتر شدن ساختمان نیز می شوند.
بنابراین همه به نصب حفاظ پنجره و شرکت های سازنده آن روی آوردند و با استقبال مردم از این حفاظ ها اقدام به تولید مدل های مختلف و زیبای این حفاظ ها کردند تا مشتریان بتوانند بنا به سلیقه و نوع اتاق خود ساختمان خود را از بین آن ها انتخاب کرده و خریداری کنند. بهترین گزینه به طور کلی انواع حفاظ ها را می توان به دو مدل ثابت و سیار تقسیم کرد. در ادامه به ارائه این مدل های حفاظ می پردازیم.

انواع حفاظ ثابت

این نوع حفاظ ها همانطور که از نامشان پیداست ثابت بوده و حرکت نمی کنند و بر خلاف حفاظ پنجره بازشو، باز و بسته و جمع نمی شوند. نوع حفاظ ثابت قدمت بیشتری نسبت به مدل های بازشو دارد اما همچنان بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده و در مدل های مختلفی تولید می شود. در اینجا چند مدل از حفاظ پنجره ثابت آورده شده است:

حفاظ ساده

این نوع حفاظ بسیار ساده و سنتی بوده و از میله های بلند و باریک تشکیل شده است. هزینه این نوع حفاظ نسبت به مدل های دیگر ارزان تر است. ناگفته نماند که امنیت این مدل امنیتی بسیار بالاست.

حفاظ فرفورژه

این مدل حفاظ با طرح فرفورژه تولید شده و بسیار شیک، آراسته و پرطرفدار است. طرح های فلزی و انتخاب رنگ توسط مشتری انجام می شود.

حفاظ لوزی

این نوع حفاظ نیز یک مدل ساده است که میله های آن به صورت لوزی به یکدیگر متصل می شوند. در عین حال حفاظ لوزی بسیار زیبا و چشم نواز است و ظاهر زیبایی به ساختمان شما خواهد داد.

انواع حفاظ پنجره بازشو

یکی دیگر از حفاظ های جدید و بهترین که در بازار به فروش می رسد حفاظ پنجره های بازشو نام دارد. همانطور که از نامش پیداست، این نوع حفاظ بر خلاف مدل های ثابت به راحتی باز و بسته می شود و یا حتی می توانید در برخس مدل ها آن را جمع کنید. به طور کلی حفاظ متحرک به دسته های زیر تقسیم می شود:

حفاظ کشویی یا ریلی

این نوع حفاظ ها شبیه درب های آکاردئونی بوده و قابلیت تاشو دارند. یعنی می توانید به صورت ریل آن را کشید بکشید و حفاظ های جلو پنجره را کاملا جمع کنید تا هوای آزاد وارد اتاق شود. این نوع حفاظ پنجره اغلب در شرکت ها، رستوران ها و کافه ها استفاده می شود.

حفاظ پنجره بازشو یا تاشو

این نوع حفاظ را نمی توان جمع کرد، اما مانند یک کتاب باز و بسته می شود. این مدل امروزه بسیار محبوب است، بسیار زیبا و شیک.

قیمت سفارش ساخت حفاظ پنجره

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان می پرسند این است که هزینه تهیه حفاظ پنجره چقدر باید باشد؟ هزینه های ساخت و خرید حفاظ پنجره بسیار متغیر بوده و ثابت نیست. زیرا عوامل زیادی در هزینه نهایی حفاظت موثر است. برای مثال نوع حفاظ پنجره تاثیر بسیار مستقیمی بر قیمت فروشنده دارد. همچنین انواع فلز به کار رفته در ساخت محافظ ها در قیمت نهایی بسیار موثر است. از دیگر مواردی که در قیمت حفاظ پنجره تاثیرگذار است می توان به کیفیت حفاظ و سایز پنجره اشاره کرد.

انواع حفاظ بازشو را از الو حفاظ خریداری کنید

الو حفاظ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و فروش انواع حفاظ پنجره می باشد که تمامی محصولات این شرکت دارای کیفیت درجه یک و قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای سفارش محافظ پنجره پاپ آپ و دریافت قیمت واقعی با این کارشناس مجموعه تماس بگیرید.