۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

چرا در این روزگار نصب حفاظ آکاردئونی در فضاهای مختلف زیاد است؟ درب آکاردئونی چیست و چه هدفی دارد؟ چند مدل مختلف دارد و از چه موادی ساخته شده است؟ هزینه ساخت درب آکاردئونی چقدر است؟ و از کجا می توان چنین دری را با قیمت مناسب و منصفانه خریداری کرد. ما در این مقاله به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد. بنابراین، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب حفاظ آکاردئونی با ما همراه باشید.

اهمیت نصب حفاظ آکاردئونی

اگرچه در سال های اخیر آگاهی مردم نسبت به درب آکاردئونی افزایش یافته است، اما افرادی هستند که آگاهی و اطلاعات زیادی در مورد این نوع درب ندارند و برای آنها این سوال پیش می آید که درب آکاردئونی چه تفاوتی با درب های دیگر دارد. . به همین منظور ابتدا درب اکاردئویی و کارکرد آن را معرفی می کنیم.
حتما این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که می گوید سخت کوشی هرگز شکست نمی خورد. می توان گفت دلیل اصلی نصب حفاظ آکاردئونی در واقع همین گفته است. درب آکاردئونی در اصل نوعی درب امنیتی است که در جلوی درب های ورودی نصب می شود و وظیفه محافظت از درب ورودی را بر عهده دارد.
این نوع درب ها فنری هستند که به راحتی و بدون فشار زیاد بسته می شوند. درب آکاردئونی از انواع مختلف سیم تشکیل شده است که در طرح های مختلف موجود است. این نوع درب ها مجهز به دو نوع قفل باز و مخفی هستند و این قفل ها امنیت و حفاظت درب ورودی را دو چندان می کند. با قرار دادن حفاظ های آکاردئونی جلوی درهای ورودی، سارق نمی تواند از آن عبور کند، زیرا باز کردن هر دو بسیار سخت است و نمی توان میله ها را شکست. به این ترتیب درب های آکاردئونی گزینه بسیار مناسبی برای امنیت ساختمان هستند.
درب های آکاردئونی با اینکه سنگین هستند اما فضای بسیار کمی را اشغال می کنند زیرا قابلیت تا شدن دارند و حتی در فضاهای بسیار کوچک نیز می توانید از آنها استفاده کنید. درب های تاشو اغلب در مکان هایی مانند ساختمان های مسکونی، مغازه ها، ادارات، انبارها و اماکن تجاری استفاده می شوند.

انواع حفاظ آکاردئونی

حفاظ های آکاردئونی معمولاً به صورت شبکه ای ساخته می شوند و میله های آن در رنگ ها و طرح های مختلفی مانند لوزی، ساده و ماکت ساخته می شوند. محافظ های آکاردئونی در انواع مختلفی موجود هستند که در اینجا به تعدادی از بهترین و پرفروش ترین آنها اشاره می کنیم:

حفاظ آکاردئونی فلزی

مدل فلزی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین هاست. صنعتگران برای ساخت درب آکاردئونی از انواع فلزات مانند آهن، فولاد و آلومینیوم استفاده می کنند. درب های فلزی آکاردئونی دارای استحکام بسیار بالایی هستند، وزن زیادی دارند و این امر امنیت ساختمان را به حد بالایی می رساند. البته سارقان نمی توانند از محافظ های فلزی عبور کنند. یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب نصب آکاردئون فلزی این است که این گونه درب ها به دلیل تغییر دما و مواد شیمیایی تغییر رنگ نمی دهند و زنگ نمی زنند. بنابراین می توانید سال ها با همان کیفیت روز اول از این نوع حفاظ آکاردئونی استفاده کنید.

حفاظ آکاردئونی ام دی اف

برای ساخت این درب آکاردئونی از مدیاپن استفاده شده است. این درب ها بسیار سنگین هستند و ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند. قیمت حفاظ آکاردئون مدل مدیاپن بسیار ارزانتر از فلزی است اما از طرفی ماندگاری مدل های مدیاپن بسیار

حفاظ آکاردئونی پی وی سی

جنس این نوع محافظ PVC می باشد. محافظ های آکاردئونی پی وی سی کیفیت خوبی دارند. نسبت به مدل ام دی اف وزن کمتری دارند و دوام و طول عمر بیشتری دارند.
در بین مدل های ذکر شده شکی نیست که مدل فلزی کیفیت بهتری دارد اما اگر بودجه زیادی ندارید می توانید از مدل های ام دی اف و پی وی سی استفاده کنید زیرا آنها نیز مناسب و با کیفیت هستند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد هزینه های نصب حفاظ آکاردئونی داشته باشید، لطفاً پاراگراف بعدی را ببینید.

قیمت ساخت درب آکاردئونی به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

برای ساخت و نصب حفاظ آکاردئونی باید چقدر هزینه کنم؟ این از اساسی ترین سوالات مشتریان حفاظ آکاردئونی است. هزینه لازم برای ساخت این نوع حفاظ متغیر است زیرا قیمت درب آکاردئونی ثابت نیست و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • جنس حفاظ آکاردئونی
  • برند سازنده حفاظ
  • کیفیت ساخت حفاظ
  • ابعاد درب
  • وزن حفاظ
  • طرح و رنگ حفاظ
  • قیمت مواد اولیه

درب آکاردئونی را با ارزان ترین نرخ از الو حفاظ خریداری کنید

الو حافظ یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش انواع درب و حفاظ آکاردئونی مجهز به مدرن ترین دستگاه ها می باشد. درب های آکاردئونی این مجموعه با کیفیت عالی و استاندارد و با ارزان ترین قیمت در بازار به فروش می رسد. برای سفارش با متخصصین الو حافظ تماس بگیرید.