۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

آیا با انواع درب محفاظ آکاردئونی آشنایی دارید؟ به نظر شما مزیت استفاده از حفاظ در ساختمان های مسکونی و تجاری چیست؟ آیا این نقشی در ایمن سازی ساختمان دارد؟ درب آکاردئونی چیست و چه تفاوتی با سایر حفاظ ها دارد؟ این نوع درب ها در چه مدل هایی موجود هستند؟ با توجه به استقبال گسترده درب آکاردئونی، در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات فوق پاسخ دهیم و شما مشتری گرامی را با انواع درب محفاظ آکاردئونی آشنا کنیم.

استفاده از حفاظ در ساختمان ها چه مزیتی دارد؟

در چند سال گذشته بسیاری از افراد به استفاده از حفاظ و حصار در منازل و محل کار خود روی آورده اند، به طوری که می توان گفت به سختی می توان ساختمانی بدون حفاظ و حصار پیدا کرد. به نظر شما چرا مردم می خواهند نرده و حفاظ نصب کنند و چه مزایایی دارد؟ آیا خانه های دیگری که حصار یا حفاظ ندارند باید در اسرع وقت آماده شوند؟
دلیل اصلی نصب نرده و حفاظ در ساختمان ها تامین ایمنی است. برقراری امنیت و زندگی آرام یکی از اساسی ترین نیازهای هر انسانی است. حال این سوال پیش می آید که آیا واقعا انواع درب محفاظ آکاردئونی تامین کننده امنیت هستند؟ چگونه امروزه یکی از ترس های همه مردم هنگام خروج از خانه این است که خانه شان را سرقت کنند. زیرا دزدی ها در همه شهرها در حال افزایش است و این باعث وحشت مردم شده است.
مردم به طرق مختلف سعی می کنند از ورود سارقان به داخل ساختمان جلوگیری کنند و یکی از موثرترین راه ها قرار دادن حفاظ و نرده در قسمت های مختلف ساختمان مانند دیوار حیاط، درب ورودی، بالکن و … است. ورودی نگهبانی امنیت بالایی را فراهم می کند و از ورود متجاوزان جلوگیری می کند. به همین دلیل است که همه مردم برای سفارش انواع نرده ها و حفاظ ها و نصب آنها شتافتند. در زیر شما را با یکی از بهترین انواع حفاظ موجود آشنا می کنیم.

درب حفاظ آکاردئونی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

حفاظ ها و نرده های ساختمانی در کارگاه های صنعتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته ساخته می شوند. با افزایش فروش این حفاظ ها و استقبال گسترده مشتریان از آن، صنعتگران برای تنوع بخشیدن به بازار حفاظ و انتخاب بیشتر خریدار اقدام به تولید مدل های مختلف حفاظ کردند. یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع حفاظ ها، حفاظ آکاردئونی می باشد.
همانطور که از نام آن پیداست، درب آکاردئونی نوعی حفاظ درب است و اغلب در جلوی درب ورودی ساختمان نصب می شود. این محافظ قابلیت جمع شدن دارد یعنی این نوع محافظ به راحتی و بدون فشار تا می شود. حفاظ آکاردئونی تاشو علاوه بر قفل نما مجهز به قفل توکار است که امنیت ساختمان را به سطح بالاتری می رساند.
با وجود قفل در داخل، هیچ دزدی نمی تواند از این در عبور کند. ساختار خارجی درب تاشو ضد سرقت بسیار زیبا و منحصر به فرد است که جلوه ای فوق العاده و منحصر به فرد به بیرون ساختمان می دهد. این نوع حفاظ مجهز به کمربند ایمنی بوده و بسیار مستحکم و غیر قابل تخریب بوده و دارای استحکام بالا و عمر طولانی می باشد.
درب محفاظ آکاردئونی با کیفیت عالی و درجه یک و قیمت بسیار قابل قبول و در دسترس مشتریان می باشد.

انواع درب محافظ آکاردئونی

اگر قصد سفارش درب حفاظ را دارید باید بدانید که شرکت های سازنده این حفاظ را در طرح ها و متریال های مختلفی می سازند که هر کدام جایگاه ویژه ای در بازار دارند و محبوبیت زیادی دارند. در اینجا چند نمونه از پرفروش ترین درب های محافظ آکاردئونی را ارائه می دهیم:

درب محافظ آکاردئونی فلزی

این نوع حفاظ از فلزات مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد و استیل،  … ساخته می شود. بسیار محکم و قوی است و امنیت بالایی را فراهم می کند. این نوع حفاظ همچنین در اثر عواملی مانند رطوبت و نور خورشید زنگ نمی زند یا تغییر نمی کند. این نوع درب آکاردئونی بسیار پرطرفدار است هر چند قیمت آن نسبت به مدل های دیگر گرانتر است.

درب محافظ آکاردئونی ام دی اف

جنس این نوع محافظ ام دی اف می باشد. این نوع حفاظ بسیار سنگین بوده و بر خلاف انواع فلزی به مرور زمان بر اثر آب و هوا کیفیت خود را از دست می دهد. در نتیجه عمر کوتاه یکی از بزرگترین نقاط ضعف این نوع حفاظ می باشد.

درب محافظ آکاردئونی پی وی سی

این نوع درب از جنس پی وی سی می باشد و در مقایسه با مدل ام دی اف از وزن سبک تر و بادوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

قیمت درب آکاردئونی در مراکز فروش

در حال حاضر نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای ساخت درب آکاردئونی داد زیرا انواع درب محفاظ آکاردئونی در انواع مدل مختلفی تولید می شوند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی می توان گفت که قیمت درب آکاردئونی به عوامل مختلفی از جمله نوع امنیت، اندازه درب، کیفیت ساخت، برند سازنده و … بستگی دارد.
الو حفاظ بزرگترین تولید کننده درب آکاردئون می باشد شما می توانید انواع درب آکاردئونی امنیتی را با کیفیت عالی با طول عمر بالا با قیمت های بسیار مناسب از گروه الو حافظ خریداری نمایید. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

الو حفاظ بزرگ ترین تولید کننده حفاظ آکاردئونی

شما می توانید انواع درب محافظ آکاردئونی را با کیفیت ساخت عالی، ماندگاری زیاد با ارزان ترین قیمت ممکن از مجموعه الو حفاظ خریداری کنید. جهت سفارش با ما تماس بگیرید.