۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

قیمت حفاظ نرده استیل در بازار چقدر است؟ هزینه دریافت این محافظ چقدر است؟ حفاظ فلزی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ با توجه به استقبال مشتریان از حفاظ استیل، در اینجا اهمیت نصب حفاظ استیل در میدان و خطرات عدم استفاده از آن را به تفصیل تحلیل خواهیم کرد. در پاراگراف بعدی، خواننده را با حفاظت از میدان فولادی و ویژگی های آن آشنا می کنیم و قیمت آن را در بازار بررسی می کنیم. در نهایت یکی از بهترین مراکز صنعتی که قیمت حفاظ نرده فلزی در آن بسیار مناسب است را به مشتریان پیشنهاد می کنیم.

حفاظ فلزی تراس چیست و چه کاربردی دارد؟

کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند به تراس بسیار اهمیت می دهند و معمولا به این قسمت از خانه علاقه زیادی دارند. تراس محل بسیار مناسبی برای استراحت و نشستن خانواده است و کودکان نیز در این ساعات می توانند بازی کنند. البته همه این موارد زمانی امکان پذیر است که امنیت پاسیو وجود داشته باشد. امنیت پاسیو به چه معناست؟ در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد.
اگر به ساختمان های اطراف خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که همه آنها یک نگهبان در بالکن نصب کرده اند. کسانی که در حال ساخت هستند، پس از اتمام مراحل ساخت، بلافاصله اقدام به نصب حفاظ بر روی تراس و بالکن می کنند. به نظر شما هدف از قرار دادن نگهبان در بالکن چیست؟ پاسخ این سوال بسیار روشن است. هدف از نصب حفاظ در تراس برقراری امنیت تراس می باشد.
تصور کنید که در یک آپارتمان زندگی می کنید و هیچ حفاظتی ندارید. چه می تواند باشد؟ اگر تراس شما مرتفع است و با سطح زمین همسطح نیست زیرا حصار یا حفاظی وجود ندارد، دیگر برای کودکان یا حتی بزرگسالان امن نیست زیرا احتمال سقوط از روی آن وجود دارد. این موضوع همه را مجبور به نصب حفاظ ایوان می کند. علاوه بر این، عدم حفاظت کار را برای سارقان آسان می کند. این موارد نشان دهنده سطح امنیتی است که پوشیدن گارد می تواند ایجاد کند.
انواع حفاظ تراس در متریال های مختلفی مانند شیشه، فلز، فرفورژه و چوب موجود می باشد. در بین تمامی این مدل ها قیمت حفاظ تراس استیل بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در ادامه به معرفی حفاظ فولادی می پردازیم.

معرفی حفاظ استیل تراس و خصوصیات آن

حفاظ فلزی تراس نسبت به سایر متریال ها محبوبیت بسیار بیشتری دارد و مدل استیل یکی از انواع مدل های حفاظ فلزی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. قیمت حفاظ تراس استیل در مقایسه با پایه و سایر ویژگی های خوب آن بسیار ارزان و کاربرپسند است و همه را به سفارش ترغیب می کند.
حفاظ تراس استیل از فولاد ساخته شده و دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشد. این نوع حفاظ در برابر نور خورشید، باران، تغییرات دما مقاوم است، رنگ آن تغییر نمی کند و در برابر زنگ زدگی مقاوم است.
یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب حفاظ تراس استیل زیبایی و ظرافت فوق العاده آن است. این حفاظ ها در رنگ های مختلف طراحی شده اند تا تراس شما را شیک و جذاب تر کنند.

انواع حفاظ استیل تراس

همانطور که گفته شد حفاظ پاسیو بسیار خوب و بادوام است و قیمت حفاظ پاسیو نیز ارزان و مقرون به صرفه است و همه این عوامل باعث فروش محصول شده است. البته لازم به ذکر است که فلزکارها به دو دسته زیر تقسیم می شوند که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.
این دو نوع به نام های استیل 201 و استیل 304 شناخته می شوند. استیل 201 کیفیت متوسطی دارد، در صورتی که این مدل در معرض عوامل شیمیایی مانند گرما، رطوبت یا باران قرار گیرد به مرور زمان تغییر رنگ، زنگ زدگی و از دست دادن کیفیت می دهد. به همین دلیل استفاده از مدل 201 در فضای داخلی توصیه می شود.
حفاظ استیل مدل 304 دارای کیفیت عالی و بی نظیر می باشد. این تراس در برابر تمامی عوامل شیمیایی و محیطی بسیار مقاوم است و چیزی را تغییر نمی دهد. توصیه می کنیم برای پاسیو استیل محافظ 304 را سفارش دهید.

آیا قیمت حفاظ استیل تراس ثابت است؟

کسانی که قصد سفارش حفاظ تراس خود را دارند باید بدانند که قیمت حفاظ تراس استیل در بازار ثابت نیست و متغیر است. در واقع، عوامل زیادی در تعیین هزینه حفاظت نقش دارند و در اینجا به برخی از مهمترین آنها می پردازیم:

  • نوع حفاظ استیل (201 یا 304)
  • برند سازنده
  • کیفیت ساخت
  • ابعاد حفاظ
  • استحکام و مقاومت حفاظ
  • رنگ حفاظ
  • نوع جوشکاری حفاظ

تمامی فاکتورهای بالا دست به دست هم می دهند تا قیمت حفاظ استیل تراس در بازار با اختلاف همراه باشد.

برای خرید حفاظ استیل از چه طریقی می توان اقدام کرد؟

یکی از بهترین اقدامات تهیه حفاظ استیل تراس سفارش از طریق مجموعه الو حفاظ است. الو حفاظ یکی از بزرگ ترین مراکز تولید و فروش انواع نرده و حفاظ با کیفیت بالا و استحکام بسیار عالی و درجه یک است. قیمت ها در این مجموعه بسیار ارزان و شگفت انگیز است و هر کسی را به خرید تشویق می کند. پس فرصت را از دست ندهید و جهت سفارش با ما تماس بگیرید.