۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

حفاظ آکاردئونی بالکن چیست و چه کاربردی دارد؟ تفاوت این نوع حفاظ با سایر مدل ها در چیست؟ آیا نصب حفاظ آکاردئونی در بالکن به افزایش امنیت ساختمان کمک می کند؟ نوع متریال حفاظ چیست؟ قیمت آن در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟ اینها همه از مهمترین سوالاتی است که مشتریان در مورد امنیت حفاظ آکاردئونی پرسیده اند و ما در این مقاله قصد داریم به همه آنها پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید تا در مورد حفاظ آکاردئونی بالکن بیشتر بدانید.

حفاظ آکاردئونی بالکن چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

در سال های اخیر انواع مختلفی از نرده و حفاظ ها به بازار روانهه شده و مشتریان آن ها را در مکان های مختلف منازل و ساختمان های خود نصب می کنند. ابتدا باید به این سوال بپردازیم که چرا باید با استفاده از خفاظ محل سکونت را محافظت کنیم. مزایای نصب نرده و حفاظ در قسمت های مختلف ساختمان مانند ورودی منزل، بالکن و دیوار باغ چیست؟ آیا همه باید حفاظ آکاردئونی را روی بالکن خود نصب کنند؟ در پاراگراف بعدی به این سوال پاسخ خواهیم داد.
هدف اصلی مردم از نصب نرده و حفاظ در منازل خود تامین امنیت و آرامش است. برقراری امنیت و آرامش خواسته اصلی انسان است و به همین دلیل همواره به دنبال راه هایی برای حفظ این امنیت است.
در بسیاری از شهرهای بزرگ آمار سرقت از منازل افزایش یافته است و این موضوع باعث وحشت همه مردم شده و به همین دلیل به دنبال راه هایی برای جلوگیری از ورود سارقان هستند. نصب نرده و حفاظ می تواند تا حد زیادی از ورود این افراد جلوگیری کند. یکی از راه هایی که اغلب دزد از آنجا وارد ساختمان می شود قسمت بالکن است به همین دلیل بهتر است با نصب حفاظ امنیت بالکن خود را افزایش دهید.
با توجه به استقبال زیاد مردم از انواع نرده ها و حفاظ بالکن، صنعتگران شروع به ایجاد انواع جدید کردند. یکی از این موردهای محبوب و پرطرفدار، حفاظ آکاردئونی بالکن است. حفاظ آکاردئونی یک تفاوت مهم با سایر محافظ های موجود دارد و آن تاشو بودن حفاظ آکاردئونی است. این حفاظ در جلوی درب بالکن قرار می گیرد و بدون فشار به راحتی تا و جمع می شود.
اکنون حتماً از خود می پرسید که چگونه این حفاظ امنیت را افزایش می دهد؟ از آنجایی که این حفاظ جلوی درب بالکن قرار می گیرد، ابتدا دزد باید از آن عبور کند. اما این حفاظ مجهز به هر دو نوع قفل مخفی و باز بوده و بازکردن آنها بسیار سخت و حتی غیرممکن است. بنابراین نصب حفاظ در بالکن ایمنی ساختمان را تا حد زیادی تضمین می کند. در ادامه شما را با انواع مدل حفاظ آکاردئونی برای درب بالکن آشنا می کنیم.

انواع حفاظ آکاردئونی

سازندگان این امر تغلبا حفاظ آکاردئونی بالکن را در انواع مدل مختلفی تولید می کنند تا مشتری با وسعت انتخاب بالا محصول خود را خریداری کند. در اینجا ما به طور مختصر به معرفی چند مدل از این حفاظ می پردازیم:

حفاظ آکاردئونی فلزی

این مدل یکی از پرفروش ترین انواع حفاظ های موجود در بازار می باشد. این حفاظ ها از فلز ساخته شده و بسیار محکم و بادوام هستند. همچنین این نوع بخاری ها در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و تحت تاثیر نور خورشید، رطوبت و سایر عواملی که ظاهر را تغییر می دهند، تغییر کیفیت نمی دهند و می توانید این مدل را برای بالکن خود سفارش دهید.د.

حفاظ آکاردئونی ام دی اف

جنس این نوع حفاظ ها از ام دی اف است و به همین دلیل بسیار سنگین هستند. همچنین طول عمر کوتاهی دارند و بعد از مدتی کیفیت خود را از دست  خواهند داد

حفاظ آکاردئونی پی وی سی

جنس این مدل نرده بالکن پی وی سی می باشد. وزن آن نسبتاً کم است و دوام و عمر مفید آن بیشتر از مدل ام دی اف است.
هر کدام از مدل های فوق دارای ویژگی های خوب و تعدادی ضعف هستند. با این حال، هر نوع بسیار محبوب است و برای ساختمان های مختلف استفاده می شود.

قیمت حفاظ آکاردئونی به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مشکلات اصلی مشتریان حفاظ آکاردئونی این است که چه قیمت هایی در بازار وجود دارد. آیا این به دلیل تفاوت است یا در تمام مراکز فروش و کارخانه ها ثابت است؟
قیمت حفاظ آکاردئونی بالکن در بازار ثابت نبوده و گهگاهی با هم تفاوت دارد. دلیل این تفاوت ها این است که قیمت فروش این سازه به عوامل زیادی بستگی دارد و در بازار دفاعی با اختلاف قیمت مواجه خواهید شد.
برخی از عوامل موثر بر قیمت درب آکاردئونی عبارتند از:
مدل و جنس حفاظ

  • ابعاد درب
  • وزن حفاظ
  • کیفیت ساخت
  • رنگ حفاظ
  • برند سازنده
  • قیمت مواد اولیه

بهترین راه خرید حفاظ آکاردئونی بالکن چیست؟

الو حافظ یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان انواع نرده و حفاظ آکاردئونی در تهران می باشد که کیفیت تولید آن مورد رضایت مشتریان می باشد. بسیار مستحکم، قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه، تنوع رنگ و متریال و کیفیت عالی از مهمترین ویژگی های محصولات این مجموعه می باشد. برای سفارش نصب حفاظ آکاردئونی بالکن با کارشناسان الو حافظ تماس بگیرید.