۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

قیمت درب آکاردئونی دست دوم در مراکز فروش چگونه است؟ آیا خرید درب های دست دوم کار درستی است؟ درب آکاردئونی چه خصوصیات و مشخصه ای دارد و چرا این نوع درب امروزه بسیار محبوب می باشد؟ ما در این مقاله قصد داریم شما خواننده گرامی را ابتدا با درب آکاردئونی و خصوصیات آن آشنا کنیم و در ادامه هم به بررسی نرخ قیمت درب آکاردئونی دست دوم می پردازیم. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

درب آکاردئونی چیست و چه کاربردی دارد؟ 

زمانی که برای خرید یا تعویض درب ساختمان یا کسب و کار خود به مراکز فروش مراجعه می کنید، مدل های بسیار متنوعی از درب ورودی را مشاهده می کنید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و بسیار محبوب هستند. امروزه افراد در انتخاب نوع درب ورودی ساختمان خود بسیار حساس شده اند و از هر نظر به دنبال درب مناسب هستند. اما چرا به درب ورودی بیش از حد توجه می شود؟ آیا شما هم در انتخاب درب ساختمان خود اینقدر حساسیت به خرج می دهید؟
دلیل اصلی دقت افراد در انتخاب درب ساختمان، انتخاب و خرید انتخابی است که امنیت ساختمان را تامین کند. اما امنیت با چه یا چه کسی؟ متاسفانه سرقت ساختمان و منازل در همه شهرها افزایش یافته است و یکی از مکان هایی که سارقان برای ورود به ساختمان انتخاب می کنند درب ورودی است زیرا به راحتی سارقان آن را باز کرده و وارد ساختمان می شوند.
شنیدن این تجربیات تلخ باعث ایجاد ترس و وحشت در همگان شد و انگیزه ای برای افزایش امنیت ساختمان خود و جلوگیری از ورود سارقان با استفاده از روش های مختلف ایجاد کرد. یکی از این گزینه ها نصب درب آکاردئونی است.
قبل از پرداختن به قیمت درب آکاردئونی کارکرده بهتر است این نوع درب را به اختصار معرفی کنیم. درب آکاردئونی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین درب های موجود در بازار است که امنیت ساختمان را افزایش می دهد. درب آکاردئونی در اصل نوعی نگهبانی است که جلوی درب ورودی نصب می شود. از فلز ساخته شده و بسیار محکم و مقاوم است. درب های آکاردئونی به صورت پروفیل ساخته می شوند و در داخل آن از طرح های عمودی، افقی یا مورب استفاده می شود. برخی از ویژگی های درب آکاردئونی به شرح زیر است:

  • مجهز به قفل داخلی است که به این معنی است که سارقان نمی توانند آن را باز کنند.
  • این درب تاشو بوده و بدون نیاز به فشار به راحتی باز و بسته می شود.
  • بسیار قوی است.
  • در برابر عواملی مانند رطوبت و تغییرات دما مقاومت بسیار خوبی دارد و کثیف نمی شود.
  • مجهز به کمربند ایمنی.
  • طراحی بیرونی آن بسیار مدرن و جذاب است و جلوه زیبایی به نمای بیرونی ساختمان می دهد.

قیمت درب های آکاردئونی کارکرده در مقایسه با نقش مهمی که در ایمن سازی ساختمان شما دارند، حتی برای مدل های جدید بسیار مقرون به صرفه است.

انواع مدل های درب آکاردئونی کدام است؟

اگر قصد خرید درب آکاردئونی ساختمان خود را دارید، بهتر است ابتدا با تمامی مدل های موجود در بازار آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب تر است. در اینجا به چند مدل درب جعبه موسیقی محبوب می پردازیم:

درب آکاردئونی فلزی

این مدل درب فلزی بوده و پرفروش ترین مدل درب آکاردئونی می باشد. درب های فلزی آکاردئونی بسیار بادوام و مستحکم هستند، زنگ نمی زنند و علاوه بر این، ایمنی ساختمان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

درب آکاردئونی ام دی اف

این نوع درب از ام دی اف ساخته شده، وزن زیادی دارد و پس از مدتی خراب می شود و کیفیت خود را از دست می دهد.

درب آکاردئونی پی وی سی

این مدل از پی وی سی ساخته شده است، دوام و طول عمر آن نسبت به مدل ام دی اف بیشتر بوده و وزن آن کمتر است. می توان گفت کیفیت این نوع درب ها نسبت به مدل فلزی پایین تر و از مدل ام دی اف بالاتر است.
اگر می خواهید در مورد قیمت درب آکاردئونی دست دوم بیشتر بدانید، پاراگراف بعدی را ببینید.

قیمت درب آکاردئونی دست دوم

مشتریانی که می خواهند درب آکاردئونی بخرند می خواهند در مورد قیمت در بازار بیشتر بدانند. در حال حاضر قیمت درب آکاردئونی ثابت و مشخص نیست زیرا عوامل زیادی در تعیین آن نقش دارند که در اینجا به برخی از این عوامل می پردازیم:

  • برند سازنده درب
  • نوع متریال درب
  • کیفیت ساخت
  • طرح و رنگ درب
  • ابعاد درب و میزان مواد اولیه استفاده شده
  • میزان استحکام و ماندگاری درب

البته ممکن است خیلی از مشتریان از پس خرید این نوع درب برنیایند. ما به این افراد خرید درب آکاردئونی های درست دوم را پیشنهاد می کنیم زیرا کیفیت آنها مثل مدل نو است و قیمت درب آکاردئونی دست دوم هم بسیار ارزان تر و بصرفه تر از مدل نو می باشد.

خرید درب آکاردئونی ارزان از الو حفاظ

الو حفاظ یکی از بزرگ ترین مراکز فروش درهای آکاردئونی نو و دست دوم می باشد. کیفیت تولیدات این شرکت بسیار درجه یک است. همچنین قیمت درب آکاردئونی دست دوم در الو حفاظ در مقایسه با مراکز فروش دیگر  خیلی ارزان و باور نکردنی تر است.

شما می توانید درب های آکاردئونی دست دوم را به صورت آنلاین از الو حفاظ خریداری کنید.