۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

نرده بالکن فلزی چیست و چرا امروز می خواهید آن را بخرید؟ مزایای نصب نرده بالکن چیست؟ آیا این سازه ایمنی ساختمان را بهبود می بخشد؟ نرده های استیل چه مدل هایی هستند و کدام یک بهترین است؟ برای خرید این نرده ها چقدر باید هزینه کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و اطلاعات گسترده ای در مورد نرده بالکن فلزی در اختیار مخاطبان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

نرده بالکن چیست و چه نقشی در امنیت ساختمان دارد؟

اگر به اطراف خانه ها و ساختمان هایی که در آن زندگی می کنید نگاهی بیندازید، می بینید که تمام ساختمان ها دارای نرده های فلزی بالکن در بالکن ها و تراس ها هستند. اشتباه نیست اگر بگوییم خانه ای بدون حصار و نگهبان پیدا نمی شود. حال این سوال پیش می آید که چرا مردم اینقدر به نصب نرده بالکن اهمیت می دهند؟ نقش این نرده بالکن چیست؟ چرا امروزه مردم بلافاصله پس از اتمام مراحل ساخت نرده ها را نصب می کنند؟ دلایل زیادی برای نصب و استفاده از نرده بالکن وجود دارد، اما مهمترین آنها اطمینان از ایمنی ساختمان است.
فرد باید در محل زندگی خود آرامش و امنیت داشته باشد و نگران اتفاقات ناخوشایند مانند سرقت یا سقوط کودک از ارتفاع نباشد. تجربه نشان می دهد که سارقان اغلب از تراس و بالکن وارد ساختمان می شوند، زیرا به راحتی عبور می کنند. علاوه بر این، از آنجایی که بالکن ها معمولاً در ارتفاع زیادی قرار دارند، در صورت عدم وجود حفاظ یا حصار، اعضای خانواده، به ویژه کودکان، می توانند از آنها سقوط کنند. اما با نصب نرده فلزی بالکن در بالکن ساختمان تمامی این مسائل برطرف شده و امنیت و آرامش زندگی شما از هر لحاظ تضمین می شود.
یکی دیگر از دلایل نصب نرده بالکن شیک و زیبا شدن نمای بیرونی ساختمان است. نرده های بالکن در رنگ ها و مدل های متنوع موجود است و جلوه ای بسیار متنوع و زیبا در نمای بیرونی ساختمان ایجاد می کند. همچنین با نصب نرده در بالکن می توانید بالکن خود را به مکانی مناسب برای بازی کودکان و استراحت تمامی اعضای خانواده تبدیل کنید.

نرده بالکن باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟

اکنون که اهمیت استفاده از نرده بالکن فلزی را می دانید، اگر بالکن شما نرده ندارد، بهتر است هر چه سریعتر آن را خریداری کنید. هنگام سفارش ساخت نرده باید در انتخاب مدل و جنسیتی که دارای ویژگی های زیر باشد بسیار دقت کنید:
بادوام، قوی و بادوام باشد.

  • زیبا و شیک بماند.
  • طول مناسب داشته باشد
  • رنگ باید با فضای ساختمان شما مطابقت داشته باشد.
  • در اثر آفتاب و باران و رطوبت کیفیت خود را از دست ندهد.
  • تمیز کردن آن آسان است.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.

انواع نرده بالکن

اگر قصد سفارش نرده برای بالکن ساختمان خود را دارید، باید بدانید که این نرده ها در مدل ها و جنس های بسیار گوناگونی موجود هستند که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم:

نرده بالکن فلزی

متریال بکار رفته دذ این نوع نرده ها از فلزات درجه یک مانند استیل است و فروش بیشتری نسبت به سایر مواد موجود دارد. در ادامه مدل های بیشتری را در این دسته معرفی خواهیم کرد.

نرده بالکن شیشه ای

این نوع نرده که یکی از زیباترین نرده ها می باشد از جنس شیشه های نشکن است و مقاومت بالایی هم دارد.

نرده بالکن فرفورژه

این نوع نرده در طرح های متنوع فرفورژه موجود است و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد.

یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع نرده بالکن فلزی نرده های استیل است. این مدل همان طور که از اسم آن مشخص است از جنس فلز استیل می باشد و مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و در رنگ های بسیار زیبا و گوناگونی ساخته می شوند. نرده های استیل خود شامل دو دسته زیر هستند و شما باید یکی از آنها را برای بالکن خود انتخاب کنید:

نرده استیل 201:

این نوع نرده از ترکیب مواد آهن، کروم، نیکل و منگنز ساخته شده و مرغوب است. البته اگر چنین دیواری در معرض مواردی مانند نور خورشید و رطوبت باشد، به مرور زمان کیفیت خود را از دست داده و زنگ می زند. البته این به معنای بی کیفیت بودن این نوع دیوارها نیست. در واقع می توانید از این مدل برای سال ها در داخل خانه استفاده کنید بدون اینکه تخریب قابل توجهی مشاهده کنید.

نرده استیل 304:

تنها تفاوت این مدل با مدل 201 وجود درصد بیشتری از نیکل در اجزای آن است که نرده را بسیار بادوام و مستحکم می کند، بنابراین حتی در برابر عوامل شیمیایی و محیطی مانند تغییرات دما و رطوبت، آن را افزایش می دهد. زنگ می زند و کیفیت خود را از دست می دهد. نمی توان و می تواند در هر محیط باز و بسته استفاده شود.

برای سفارش نرده بالکن باید چقدر هزینه کرد؟

هزینه سفارش و ساخت نرده بالکن فلزی بالکن به عوامل زیادی بستگی دارد و برای همه مدل های موجود یکسان نیست. قیمت نهایی نرده بالکن به نوع نرده، مدل نرده، ابعاد نرده، کیفیت ساخت، رنگ و … بستگی دارد.

نرده بالکن را با کیفیت عالی و قیمت ارزان از الو حفاظ خریداری کنید

الو حفاظ یکی از برجست ترین تولید کننده و سازندگان انواع نرده و حفاظ می باشد که کیفیت و قیمت محصولات آنها بسیار مناسب و مشتری پسند می باشد. مدل های مختلف نرده بالکن فلزی را می توانید از الو حفاظ با قیمت های مناسب خریداری کنید.