۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

حفاظ دور دیوار حیاط چیست و چه کاربردی دارد؟ چرا این روزها همه به فکر خرید و نصب نرده روی دیوار حیاط و یا باغ هستند؟ مزیت این کار چیست؟ انواع حفاظ چیست و کدام یک مناسب تر است؟ در این مقاله به دنبال پاسخ همه این سوالات خواهیم بود و خواننده را با انواع حفاظ دور دیوار حیاط آشنا می کنیم. پس ما را تا انتها دنبال کنید.

اهمیت نصب حفاظ دور دیوار حیاط 

حفاظ دور دیوار حیاط همان طور که از اسم آن مشخص است یک سازه فلزی است که آن را بر روی دیوارهای دور حیاط خانه ها نصب می کنند. یکی از سوالاتی که بسیار مهم است و لازم است در اینجا به آن پاسخ داده شود این است که چرا مردم از حفاظ بر روی دیوار حیاط استفاده می کنند؟ این کار چه مزیتی دارد؟ حفظ امنیت و آرامش بهترین پاسخ برای این سوال است.

امنیت و آرامش یکی از اساسی ترین نیازهای بشر است که همواره در طول تاریخ تلاش کرده است تا به شیوه های مختلف این نیاز را تامین کند. مساله امنیت امروزه هم بسیار اهمیت دارد و همه به آن نیازمند هستند. آمار سرقت در تمامی شهرها به قدری افزایش پیدا کرده است که موجب هراس مردم شده و به همین دلیل مردم سعی می کنند تا با راهکارهای مختلف از خطر سارقین در امان باشند و امنیت محل زندگی خود را بالا ببرند. یکی از این راه ها استفاده از انواع حفاظ است.

همه شما ممکن است از دوستان، خانواده و اطرافیانتان شنیده باشید که بعد از این که از یک سفر چند روزه به خانه برمی گردند با یک خانه بهم ریخته و سرقت شده مواجه شده اند. این تجربه بسیار ناراحت کننده است و در نتیجه همه تلاش می کنند جلوی این اتفاقات را بگیرند. معمولا دیوار دور حیاط یکی از نقاطی از خانه است که سارق می تواند از طریق آن وارد ساختمان شود زیرا نسبتا کوتاه است و پریدن از آن دشوار نیست.

به همین جهت استفاده از حفاظ دور دیوار حیاط یک راه حل بسیار خوب است تا جلوی ورود سارقین را بگیریم. این حفاظ ها از جنس فلز هستند و شکستن آنها بسیار دشوار است. همچنین نوک آنها تیز می باشند. همه اینها عبور از آن را برای سارق سخت و غیر ممکن می کند. به این ترتیب شما با نصب حفاظ دور دیوار حیاط می توانید امنیت محل زندگی خود را بالا برید.

انواع حفاظ دیوار

با توجه به استقبال مردم از حفاظ های دیوار، سازندگان این صنعت شروع به تولید انواع مدل های حفاظ کردند تا مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد و مدلی که برای ساختمانش مناسب تر است را انتخاب کند. در اینجا ما به بررسی برخی از مدل های حفاظ دور دیوار حیاط می پردازیم:

حفاظ شاخ گوزنی:

طراحی این نوع حفاظ برگرفته از شکل شاخ گوزنی و دارای لبه های بسیار تیز، دسته ای باریک و بلند و در عین حال بسیار ظریف و تزیینی است. این مدل ذخیره سازی مقرون به صرفه است و برای مکان هایی مانند باغ ها و مرغداری ها مناسب است.

حفاظ بوته ای :

ظاهر این نوع حفاظ شبیه به خار در بیابان است. این گیاه مانند خار خارهای تیز و سمی زیادی دارد که شبیه خار هستند. با توجه به سخت بودن عبور از این حفاظ ها، حفاظت ساختمان بسیار افزایش می یابد.

حفاظ نیزار :

این نوع حفاظ شاخه های بسیار متمایز و شیکی دارد و جلوه زیبایی به نمای بیرونی ساختمان می دهد. شاخه های این نمونه بسیار متراکم است که باعث افزایش ایمنی ساختمان می شود. ارتفاع شاخه های این مدل حدود 70 تا 110 سانتی متر است.

حفاظ لیلیوم :

این مدل شبیه گل لیلیوم است و دارای ساقه های باریک و نوک تیز زیادی شبیه خار است. ارتفاع این نوار 70 تا 110 سانتی متر است. این نوع امنیت به دلیل طراحی و ظاهر خاص خود بسیار محبوب است.

حفاظ نخل مرداب

همانطور که از نام آن پیداست، شکل آن شبیه به یک نخل باتلاقی است. این نوع حفاظ دارای عرض کم و تراکم بالا بوده و قیمت آن بسیار گران و ارزان است.
البته ناگفته نماند که انتخاب رنگ برای هر یک از مدل های ذکر شده به عهده مشتری است و می توان رنگی را سفارش داد که با نمای بیرونی ساختمان شما سازگاری بیشتری داشته باشد.

هنگام انتخاب نوع حفاظ باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

تلاش کنید در هنگام انتخاب نوع حفاظ دور دیوار حیاط موارد زیر را در نظر بگیرید  و بر اساس آنها مناسب ترین مدل را انتخاب کنید:

  • موقعیت ساختمان شما
  • ارتفاع دیوار حیاط
  • جنس حفاظ
  • استحکام و ماندگاری حفاظ
  • قیمت حفاظ
  • رنگ حفاظ

قیمت انواع حفاظ در بازار

قیمت حفاظ دیواری ثابت نبوده و با عواملی مانند نوع و مدل حفاظ، مواد محافظ، استحکام و مقاومت در برابر حفاظ، تراکم میلگردهای محافظ، ارتفاع حفاظ میلگردها… همگی در تعیین قیمت رنگ محافظ نقش دارند.

حفاظ دیوار خود را از مجموعه الو حفاظ خریداری کنید

انواع نرده های محکم و بلند را می توانید از مجموعه الو حفاظ با قیمت های مناسب در بازار خریداری کنید. این شرکت سال هاست که در زمینه ساخت انواع حفاظ و نرده ها فعالیت می کند تا رضایت خریداران را جلب کند.
برای سفارش نرده دور دیوار حیاط با متخصصین الو حفاظ تماس بگیرید.