۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

قیمت حفاظ آکاردئونی ساختمانی بر اساس عوامل و شرایط خاصی تعیین می شود. این عوامل می توانند مستقیماً بر کیفیت حفاظت و البته ارزش آن تأثیر بگذارند. اگر قصد خرید محافظ آکاردئونی باکیفیت با اختلاف قیمت بسیار کم را دارید با متخصصین مجموعه الو حافظ تماس بگیرید.
در ادامه این مقاله به دلایل نصب و عوامل موثر بر قیمت حفاظ آکاردئونی برای خانه می پردازیم:

دلایل نصب حفاظ آکاردئونی ساختمان

درب آکاردئونی با داشتن قفل های خاص، تأمین کننده امنیت منازل هست؛ چرا که به عنوان یک سد محکم در مقابل نفوذ افراد غریبه به فضای داخل ساختمان عمل می کنند. این حفاظ های آکاردئونی به شکل تاشو و کشویی باز و بسته می شوند و هیچ گونه مزاحمتی برای افراد در حین رفت و آمد به فضای داخل ندارند.  

در سال های اخیر استفاده از حفاظ آکاردئونی افزایش زیادی پیدا کرده است؛ چرا که حفظ امنیت خانه ها به دلیل شلوغ بودن ساختمان ها ضرورت دارد. در میان حفاظ های مختلف که برای درب های ورودی ساختمان طراحی شده اند استفاده از حفاظ آکاردئونی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و دلایل زیادی برای نصب این حفاظ بر روی درب های ورودی وجود دارد که در ادامه به چند مورد مهم آن می پردازیم:

مقاومت حفاظ های آکاردئونی در برابر رطوبت و زنگ زدگی و همچنین مقاومت در برابر آفتاب سوزان یکی از مهمترین دلایل نصب این نوع حفاظ بر روی درب های ساختمان است.  

قابلیت نصب این حفاظ ها بر روی تمامی درب های ورودی از درب های ویلا گرفته تا درب آپارتمان یا هتل ها یکی دیگر از دلایل مورد توجه بودن آنها است.

درب آکاردئونی در پشت درب ورودی جمع شده و کمترین میزان فضا را در راهرو اشغال می کنند. قیمت حفاظ آکاردئونی ساختمان به نسبت کیفیت و امنیت بالایی که ایجاد می کند مناسب است.

نحوه نصب حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی اگر سفارشی باشد به راحتی نصب می شود. برای نصب درب آکاردئونی کافی است چهارچوب درب اصلی را اندازه گیری کنید و تمامی مراحل ساخت و تهیه حفاظ بر اساس ابعاد چهارچوب می باشد.
پس از ساخت حفاظ چوبی به کمک دستگاه جوش بر روی درب اصلی قرار می گیرد و سپس ریل قسمت های بالا و پایین استان قرار می گیرد. بسته به مدل تک لایه یا دو لایه بودن از قفل های مختلفی استفاده می شود.
در صورت انتخاب مراکز معتبری که تخصص کافی در تولید انواع روکش های محافظ را دارند، می توانید علاوه بر کیفیت بالای محصول، بهترین قیمت را نیز دریافت کنید تا با نصب، امنیت محیط را بیشتر نمایید. 

بررسی ساختار حفاظ آکاردئونی فلزی

وقتی ساختار حافظ آکاردئون فلزی را بررسی می کنیم متوجه می شویم که این حفاظ ها قوی ترین نوع حفاظ موجود در بازار هستند و علاوه بر افزایش ایمنی ساختمان، از نظر زیبایی نیز با سایر حفاظ ها تفاوت دارند. از این رو سازندگان سعی کردند ساختار محافظ را به گونه ای طراحی کنند که بر روی درب های مختلف قابل نصب باشد.
در زیر، برخی از اجزای کلیدی موجود در چارچوب امنیتی آکاردئون را بررسی خواهیم کرد:
این درب ها از یک قاب پروفیل تشکیل شده و به صورت افقی، عمودی و مورب در داخل قاب پروفیل قرار می گیرند.
درب با کمک ریل های بالا و پایین که معمولا فلزی هستند باز و بسته می شود.
بنا به درخواست مشتری برای افزایش امنیت درب امکان نصب قفل روکار و قفل توکار روی درب آکاردئونی وجود دارد.
لولا و اتصالات حفاظ از نوع آکاردئونی جزء بسیار مهم آن است که تاثیر مستقیمی در ایمن نگه داشتن درب دارد.
پس از بررسی طراحی این حفاظ، هزینه حفاظ منزل به صورت جزئی مشخص می شود. از این رو، قبل از تصمیم گیری نهایی، قبل از نصب، در مورد انواع امنیت بهتر است از کارشناسان خبره بگیرید.

  • این درب ها از یک چهارچوب تشکیل شده که به شکل پروفیل بوده و درون چهارچوب پروفیل ها به شکل افقی و عمودی و همچنین مورب نصب می شوند.  
  • درب با کمک ریل هایی در قسمت بالا و پایین باز و بسته می شود که اغلب این ریل ها آهنی است.
  • بر روی درب های آکاردئونی متناسب با تقاضای مشتریان امکان نصب قفل های روکار و قفل های توکار وجود دارد، تا امنیت درب بالاتر برود. 
  • لولاها و اتصالات قرار گرفته بر روی حفاظ های آکاردئونی بخش بسیار مهمی از آن است که در حفظ امنیت درب تأثیر مستقیم ایجاد می کند.  

قیمت حفاظ آکاردئونی ساختمان پس از بررسی ساختار این حفاظ ها به شکل دقیق تری مشخص می شود. به همین سبب قبل از انتخاب نهایی و ثبت سفارش بهتر است از نیروهای متخصص در مورد انواع حفاظ اطلاعات لازم را به دست آورید.

عوامل موثر بر قیمت حفاظ آکاردئونی ساختمان

هنگام خرید حفاظ آکاردئونی یکی از مهم ترین فاکتورهایی که خریدار باید در نظر بگیرد قیمت حفاظ خانگی است. در حال حاضر مراکز زیادی به دلیل حفاظت در این زمینه فعال هستند. قبل از ثبت سفارش و خرید کاور، بهتر است در مورد برخی از عوامل موثر بر قیمت تمام شده این روکش ها تحقیق کنید.
در این بخش به بررسی برخی از عوامل کلیدی که بر هزینه نگهداری آکاردئون تأثیر می‌گذارند می‌پردازیم:

مدل حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی در انواع و مدل مختلفی طراحی و به تولید می رسند و ساختار هر کدام با مدل دیگر تفاوت دارد. هر چه ضریب امنیت بالاتر باشد، قیمت و هزینه ساخت نیز بالاتر است.

ابعاد درب ساختمان

اندازه درب ساختمان به طور مستقیم بر قیمت نهایی کار تاثیر می گذارد، هر چه بزرگتر باشد باید هزینه بیشتری برای ساختمان صرف شود.

جنس نرده های آکاردئونی

حفاظ های آکاردئونی با مواد مختلفی ساخته می شوند و در این میان بهترین نوع محافظ از فولاد مستحکم می باشد که قابل شستشو نیز می باشد.

رنگ حفاظ آکاردئونی

نحوه رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی بسیار مهم است، یکی از بهترین روش های رنگ آمیزی انتخاب رنگ الکترواستاتیکی است که سطحی کاملا صاف و براق داشته باشد و در برابر رطوبت بسیار مقاوم باشد.

 مراکز تولید کننده حفاظ

یکی از مهم ترین عوامل در هزینه ساخت پدافند آکاردئونی، انتخاب مراکز ساخت پدافند می باشد. هر چه واسطه ها کمتر باشد، قیمت درب کارخانه بیشتر می شود.

خرید مناسب ترین قیمت حفاظ آکاردئونی از الو حفاظ

 

پس از مطالعه دقیق حفاظ آکاردئونی متوجه شدیم که مزایای این حفاظ بیشتر از معایب آن است، به همین دلیل این نوع حفاظ را در بسیاری از ساختمان ها نصب می کنند. بنابراین لازم است قیمت حفاظ آکاردئونی را که برای سازندگان مناسب است خریداری کنید.
مجموعه الو حافظ یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه تولید حفاظ مسکونی می باشد و برای افزایش امنیت می توان انواع حفاظ را سفارش داد. تمامی حفاظ های ساخته شده در این مجموعه دارای انواع مختلف قفل اعم از باز و ثابت می باشند که شما می توانید با توجه به موقعیت و محیط خود بهترین را انتخاب کنید.
اگر می خواهید بهترین قیمت حفاظ آکاردئونی ساختمانی را دریافت کنید با کارشناسان مجموعه الو حافظ تماس بگیرید. زیرا این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه با مصرف کنندگان نهایی در ارتباط است.