۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

ارتفاع حفاظ شاخ گوزن چقدر باید انتخاب گردد؟ آیا این ارتفاع بسته به شرایط ساختمان می تواند متفاوت باشد؟ حفاظ شاخ گوزنی چیست و چه خواصی دارد؟ چه عواملی بر هزینه این نوع حفاظ تاثیر می گذارد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بدانید. در اینجا به بررسی حفاظ شاخ گوزنی و سایر موارد مرتبط با این نوع حفاظ می پردازیم.

حفاظ شاخ گوزنی چیست و چه کاربردی دارد؟

چقدر با انواع حفاظ های موجود در بازار آشنایی دارید؟ چرا باید از آنها استفاده کنید و به نظر شما کدام یک بهتر است؟ یکی از بهترین نمونه های دفاع و امنیتی، حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی این روزها رایج است و همه مایل به تهیه آن هستند. قبل از بحث در مورد ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی ، شایسته است به این سوال پاسخ دهیم که چرا مردم این حفاظ ها را نصب می کنند.
امروزه مردم به طرق مختلف امنیت محل اقامت خود را تامین می کنند. اما چه چیزی یا چه کسی می تواند محافظت کند؟ متاسفانه سرقت از ساختمان های مسکونی در سال های اخیر افزایش یافته و باعث وحشت و ترس در بین همه شده است. سارقین معمولاً از طریق دیوار حیاط وارد ساختمان می شوند، بنابراین نصب حفاظ امنیتی بر روی دیوار می تواند تا حدودی امنیت و آرامش را تامین کند و از ورود سارقان جلوگیری کند. بنابراین همه برای خرید اینگونه نرده وحفاظ ها روی آوردند.
با توجه به استقبال زیاد مردم از حفاظ، شرکت های صنعتی اقدام به تولید انواع مدل ها و طرح های حفاظ با استفاده از تجهیزات و طرح های پیشرفته کرده اند و حفاظ شاخ گوزنی یکی از پرطرفدارترین مدل های موجود می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این طرح آج شبیه به شکل شاخ گوزن است. جنس این حفاظ فلزی مستحکم و بادوام است، روی دیوار حیاط نصب می شود و به دلیل ارتفاع نسبتاً زیاد شاخ گوزنی، عبور از آن بسیار سخت و غیرممکن است. بنابراین نصب حفاظ شاخ گوزنی باعث افزایش امنیت ساختمان می شود.

تنوع در طرح و رنگ حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ گوزنی در سبک ها و رنگ های مختلف موجود است. شما می توانید رنگ این حفاظ را با توجه به سلیقه و ظاهر ساختمان خود سفارش دهید. تعیین ارتفاع و ضخامت حفاظ شاخ به عهده شماست. یا می خواهید تعیین کنید که فاصله بین میله های حفاظ شاخ گوزنی کوتاه باشد یا زیاد؟
یکی از بهترین ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی استحکام بالای آن است. یعنی نشکن است. یکی دیگر از دغدغه های مشتریان این است که حفاظ ها در فضای باز نصب می شوند و دائماً در معرض آفتاب و باران و رطوبت قرار می گیرد به طوری که در مدت زمان کوتاهی خشک و تغییر رنگ می دهد، استفاده از متریال و رنگ باکیفیت این مشکلات را برطرف می کند. از آنجایی که این نوع حفاظ ها پوشش ماندگاری بالایی دارد، در صورت قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی زرد نمی شود.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی باید چقدر باشد؟

یکی از مواردی که در سفارش حفاظ شاخ گوزنی باید به آن توجه کرد، ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی است و باید طول میله های حفاظ را متناسب تعیین کنید. به طور کلی ارتفاع این نوع حفاظ معمولا بین یک تا دو متر متغیر است. شما باید ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی را بر اساس مساحت ساختمان و ارتفاع دیوار تعیین کنید.
برخی از ساختمان‌ها و باغ‌ها ممکن است در مناطق خلوت باشند، جایی که حصار باید بلند باشد. از طرف دیگر، اگر دیوارهای حیاط شما خیلی کوتاه هستند، باید حصار را به اندازه کافی برای محافظت بیشتر بالا ببرید. با این حال، اگر دیوارهای حیاط و محوطه بلند هستند یا اگر مشتری بودجه کمی ندارد، می توان ارتفاع کم را سفارش داد.
اگر می خواهید بدانید هزینه سفاش و ساخت شاخ گوزنی در بازار چقدر است، به بخش بعدی مراجعه کنید

نرخ قیمت حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از سوالات اصلی خریداران حفاظ شاخ گوزنی این است که برای خرید این حفاظ فلزی از الو حافظ چقدر باید پرداخت کنند؟ همانطور که می دانید قیمت همیشه برای همه خریداران مهم است و می خواهند قبل از خرید و انتخاب از قیمت کالای مورد نظر خود مطلع شوند.
هزینه حفظ شاخ گوزنی ثابت نیست و قیمت مشخصی نمیتوان اعلام نمود. زیرا این حفظ در مدل های مختلفی تولید می شود که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. خریدارانی که قصد خرید این نوع حفاظ را دارند باید بدانند که پارامترهای زیر تاثیر زیادی بر قیمت حفاظ گوزنی دارد:

  • ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی
  • ضخامت میله ها
  • میزان تراکم میله ها
  • رنگ حفاظ
  • کیفیت ساخت
  • میزان استحکام و ماندگاری
  • برند سازنده
  • وزن حفاظ
  • میزان فلزات استفاده شده و نرخ قیمت آنها

حفاظ شاخ گوزنی را از کجا خریداری کنیم؟ 

الو حفاظ یکی از بزرگترین شرکت های تهران است که در زمینه تولید و فروش حفاظ شاخ گوزن فعالیت می کند. این مجموعه از تولیدکنندگان حفاظ های شاخ گوزنی با کیفیت، استاندارد، بادوام و مقرون به صرفه ترین نوع موجود در بازار می باشد. توصیه ما به مشتریان گرامی خرید و سفارش از مرکز الو حفاظ می باشد.
برای اطلاع از محصولات قابل سفارش در الو حفاظ و قیمت روز آنها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.