۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

حفاظ پنجره باغ چیست و چه هدفی از کاربد آن وجود دارد؟ آیا در باغ خود حفاظ های پنجره نصب کرده اید؟ به نظر شما دلیل چیست و چرا همه آن را توصیه می کنند؟ چقدر با انواع حفاظ پنجره آشنایی دارید؟ کدام مدل مناسب تر است چگونه هزینه حفاظ پنجره را محاسبه کنیم؟ اگر می خواهید پاسخ همه این سوالات را بیابید، توصیه می کنیم مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه این مطلب حفاظ پنجره باغ را معرفی می کنیم

ضرورت نصب حفاظ پنجره باغ

حتما همه شما در باغ دوستان و خانواده خود با حفاظ پنجره باغ مواجه شده اید و شاید از خود پرسیده اید که این شغل چه فایده ای دارد؟ به طور کلی می توان گفت که هدف از نصب حفاظ پنجره تامین ایمنی است. پاراگراف بعدی جزئیات بیشتری را مورد بحث قرار خواهد داد

متاسفانه آمار سرقت ها در همه شهرها به طرز عجیبی در حال افزایش است و این دغدغه همگان است و همه تلاش می کنند با استفاده از راه های مختلف از ورود سارقان جلوگیری کنند. حال به نظر شما رایج ترین راه ورود سارقان به داخل ساختمان چیست؟ این افراد اغلب گزینه هایی با امنیت پایین انتخاب می کنند. به عنوان مثال دیوار حیاط، بالکن و پنجره یکی از راه های ورود سارقان به ساختمان ها و منازل است.
بدون شک صاحبان باغ باید بیشتر به فکر امنیت آن باشند زیرا از آنجایی که باغ ها اغلب در مکان های خلوت قرار دارند و ساختمانی در اطراف آنها وجود ندارد، سارقان به راحتی می توانند به آنها نفوذ کنند. در اطراف باغ نیز ممکن است حیوانات وحشی وجود داشته باشند، بنابراین باید راه‌های جدید و مطمئن‌تری برای استفاده از آن‌ها بیابند تا امنیت باغ خود را افزایش دهند و از ورود مزاحمان و غریبه‌ها جلوگیری کنند و آنها را از تهدیدات حیوانات در امان نگه دارند. یکی از روش هایی که این روزها همه از آن استفاده می کنند، نصب حفاظ پنجره باغ است
با نگهبانی از پنجره باغ، هیچ غریبه ای نمی تواند وارد شود. پس اگر صاحب باغ هستید و هنوز صفحه پنجره نصب نکرده اید، بهتر است هر چه زودتر آن را خریداری کنید و از ایمنی باغ خود اطمینان حاصل کنید.

چند نمونه از مدل های پرفروش حفاظ پنجره

اکنون که به جمع خریداران حفاظ پنجره باغچه پیوسته اید، بیش از هر چیز دیگری باید در مورد این سازه تحقیق کنید تا بتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید. در سال های اخیر استادکاران مدل های مختلفی از محافظ ها را تولید و به مشتریان عرضه کرده اند، بنابراین هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند. در اینجا به طور خلاصه تعدادی از مدل های پرفروش و محبوب حفاظ پنجره را معرفی می کنیم

حفاظ پنجره ساده

این مدل همانطور که از نامش پیداست بسیار ساده و در عین حال بسیار قوی و مطمئن است و برای کسانی که به دنبال مدل های ساده برای افزایش امنیت هستند مناسب است.

حفاظ پنجره مدرن

این مدل نه تنها از استحکام و ایمنی بالایی برخوردار است، بلکه بسیار زیبا و شکیل است و در طرح های مختلفی تولید می شود.

حفاظ پنجره متحرک

حفاظ مدل متحرک قابلیت باز و بسته شدن دارد و بسیار شیک و شیک می باشد. علاوه بر این، قیمت این مدل کمی گرانتر از سایر مدل های موجود است.

حفاظ پنجره فرفورژه

این مدل در سبک های مختلف متالیک گلدار، سلطنتی، مدرن و غیره بنا به سلیقه مشتری ساخته می شود.

حفاظ پنجره لوزی

شکل حفاظ برگرفته از طرح لوزی و طرح های سنتی است و امروزه یکی از پرطرفدارترین طرح ها می باشد.

حفاظ پنجره آکاردئونی

این مدل از حفاظ ها قابلیت جمع شدن و باز و بسته شدن نیز دارند.

حفاظ پنجره دو جداره

از این نوع حفاظ برای پنجره های دوجداره استفاده می شود.
هر یک از مدل های ذکر شده در بالا در رنگ های مختلف ساخته شده است. شما مشتری گرامی با توجه به بودجه و متراژ باغ خود بهترین مدل حفاظ پنجره باغچه را برای باغ خود انتخاب کنید و سپس در انتها، سفارش  در رنگ دلخواه تولید شود.

نرخ قیمت حفاظ پنجره در بازار چگونه است؟

یکی از مهمترین مسائلی که مشتریان هنگام خرید حفاظ پنجره باغی با آن مواجه می شوند، قیمت آن است، چرا که قیمت های متفاوتی از این سازه هنگام یافتن مشتریان در فروشگاه ها با آن مواجه می شود و این امر باعث سردرگمی آنها می شود.
دلیل تفاوت قیمت حفاظ پنجره در بازار تحت تاثیر عوامل زیادی است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • نوع مدل حفاظ
  • طرح و رنگ حفاظ
  • جنس حفاظ
  • وزن حفاظ
  • کیفیت ساخت
  • ابعاد حفاظ
  • میزان استحکام حفاظ

برای خرید حفاظ پنجره باغ چه باید کرد؟

مجموعه الو حفاظ انواع حفاظ پنجره را در مدل ها و طرح های مختلف با کیفیت ساخت عالی و ماندگاری بالا به خریداران به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهد. محصولات این مجموعه دارای قیمت بسیار مناسب و مشتری پسند هستند. لذا جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.