۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

حفاظ پنجره با توجه به نوع متریال، طرح و مدل با قیمت های متفاوت در بازار ارائه می شوند که لازم است از نمونه های مناسب برای افزایش ایمنی آپارتمان ها، محل کار و سایر اماکن استفاده شود. برای دریافت مشاوره و اطلاعات مورد نیاز جهت سفارش صفحه پنجره، کارشناسان این مجموعه به خوبی در این زمینه فعالیت می کنند

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره چیست؟

بر روی پنجره های ساختمان تصاویر خاصی قرار می گیرد که از ورود افراد غریبه به داخل ساختمان جلوگیری می کند و به آنها حفاظ پنجره می گویند.
در سال های گذشته حفاظ ها به همراه پنجره نصب می شد، اما در حال حاضر با توجه به گسترش طرح های مختلف پنجره و گستردگی زیاد در طراحی حفاظ ها، این محصول به صورت جداگانه و کاملا مستقل متناسب با سلیقه افراد سفارش داده می شود. زیرا
استفاده از موانع پنجره برای افزایش امنیت ساختمان اولین نکته در هنگام سفارش و خرید موانع است. اما به دلیل وجود الگوها و مدل های متنوع از حفاظ برای ایجاد زیبایی در قالب نمای ساختمان نیز استفاده می کنند.

انواع حفاظ پنجره

امروزه امنیت و زیبایی خانه برای یکدیگر اهمیت زیادی دارند، به طوری که اکثر افراد سعی می کنند از هر نوع حفاظ زیبایی برای پنجره های خود استفاده کنند.
استفاده از طرح ها و نقوش مختلف که با سایر قسمت های ساختمان هماهنگی داشته باشد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و اکثر مشتریان سعی در استفاده از مصالح با کیفیت دارند.
انواع حفاظ پنجره با توجه به مواد به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره با قوطی در اندازه های مختلف در فرآیند تولید و همچنین سبک ها و طرح های فرم های مختلف، خریدار در انتخاب نمونه مناسب مختار است.

حفاظ پنجره متحرک
حفاظ پنجره ساده
حفاظ پنجره فرفورژه
حفاظ پنجره لوزی

حفاظ پنجره متحرک

انواع حفاظ های متحرک پنجره قابل باز و بسته شدن بوده و اغلب در ویترین ویلاها و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

حفاظ پنجره ساده

حفاظ ساده پنجره گزینه مناسبی برای افراد ساده دل است. زیرا با رنگ مرغوب می تواند ایمنی اتاق را تضمین کند.

حفاظ پنجره فرفورژه

درب های فرفورژه طبق دستور مشتری در طرح ها و طرح های مختلف قابل ساخت هستند.

حفاظ پنجره لوزی

این مدل حفاظ به صورت طرح های سلطنتی بوده و یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار می باشد که به دلیل وجود ملحفه های طرح دار شکل زیبایی دارد.

حفاظ پنجره آکاردئونی
حفاظ پنجره دوجداره
حفاظ پنجره مدرن
حفاظ پنجه ساده

حفاظ پنجره آکاردئونی

یکی از وسایل حفاظتی است که در صورت نیاز باز و بسته می شود

حفاظ پنجره مدرن

بخشی از محافظ های جدید است که علاوه بر مقاومت بالا زیبایی آن را نیز دوچندان می کند زیرا در طرح ها و مدل های مختلف ساخته شده است.

حفاظ فلاور باکس (گلدانی)

محافظ های فلاور باکس یا محافظ های پنجره دارای مکانی برای قرار دادن گلدان یا سایر لوازم جانبی هستند که برای آپارتمان هایی با فضای محدود مناسب است.

حفاظ پنجره دوجداره

با توجه به ساخت پنجره های دوبل upvc در سال های اخیر حفاظ مناسبی نیز برای این پنجره ها طراحی و ساخته شده است که امنیت را دو چندان می کند.
انواع دیگر حفاظ پنجره عبارتند از:

حفاظ پنجره ثابت

حفتظ پنجره ریلی

حفاظ پنجره چهار پهلو

حفاظ پنجره تیرکی

حفاظ پنجره گل نره ای

قیمت حفاظ پنجره

قیمت انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساده و ظریف یکی از عناصر ضروری برای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و در واقع هر اتاقی است که می تواند فضایی امن در داخل ایجاد کند.
قیمت ساخت حفاظ پنجره و خرید حفاظ باکیفیت از نظر ایمنی ارزانتر از عرضه محصولات ارزان و با کیفیتی است که به راحتی نفوذ نمی کنند.
اگر سایه را با تمام جزئیات خریداری کنید، می توانید بهترین سایه را با قیمت مناسب تهیه کنید. به طور کلی عوامل موثر بر قیمت حفاظ پنجره به شرح زیر است:
اندازه پنجره
ابعاد و اندازه پنجره ها بیشترین تاثیر را در قیمت دارند و هر چه ابعاد بزرگتر باشد قیمت بالاتر می رود.

جنس حفاظ پنجره
حفاظ پنجره از مواد مختلفی تولید می شود: میلگرد، قلع، چدن، گاهی فولاد و سایر پروفیل ها و قیمت حفاظ با توجه به نوع و ضخامت متریال تعیین می شود.

طرح حفاظ
هرچه طراحی محافظ نزدیک‌تر باشد، متریال استفاده شده سنگین‌تر و در نتیجه قیمت آن بیشتر است.

خرید حفاظ پنجره

مزیت خرید حفاظ پنجره از مجموعه الو حفاظ

حفاظ های پنجره از یک مرکز شناخته شده و حفاظ های پنجره به شما این امکان را می دهد که محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردها در طول فرآیند تولید و حتی در هنگام نصب تولید کنید.
مجموعه الو حافظ یکی از معتبرترین مراکز تولید روکش پنجره می باشد که با توجه به نیاز و سفارش مشتریان و عکس روکش پنجره مورد نظر اقدام به طراحی و ساخت انواع روکش پنجره در طرح ها و مدل های مختلف می نماید.
این گروه با سابقه عالی در طراحی و ساخت مدل های حفاظ پنجره ویلا، منازل، ادارات و ساختمان های تجاری موفق به اجرای پروژه های بسیاری در سال های اخیر شده است. بنابراین هر مدل و شکلی را می توان به راحتی در کمترین زمان ممکن از صنعتگران ماهر سفارش داد.
دسترسی به مناسب ترین قیمت در کنار کیفیت بالا و خدمات پس از فروش از ویژگی های خاصی است که مشتریان می توانند با انتخاب این مجموعه برای خرید حفاظ پنجره از آن بهره مند شوند.