۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

نرده دیواری یا حصار دیواری وظیفه حفاظت از فضای داخلی ساختمان ها را بر عهده دارد که صنعتگران آن را در طرح ها، اندازه ها و اشکال مختلف می سازند. در این مجموعه می توانید نمونه های مختلف نرده دیواری با کیفیت رنگ و ساخت بالا را بیابید.

انواع نرده دیواری

انواع نرده دیواری

نرده دیواری یا حصار فلزی چیزی است که برای افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود سارقان و حیوانات وحشی استفاده می شود. بنابراین استفاده از نوع حفاظتی مناسب به ساکنین آرامش خاطر می دهد.
امروزه با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی، نرده ها در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند و در گذشته گزارشی از حفاظ ساده وجود ندارد.
در واقع از نرده جدا از حفظ امنیت، برای افزودن به زیبایی نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود، بنابراین طرح ها و مدل های مختلفی را خواهید دید.
انواع نرده دیواری بر اساس شکل ظاهری به چند دسته محبوب تقسیم می شوند که عبارتند از:

نرده شاخ گوزنی

نوع متداول نرده دیواری است که قابلیت تغییر تعداد شاخه و طول آن امکان استفاده از آن را در همه جا می دهد و با رنگ آمیزی دو رنگ می توان بر جذابیت آن افزود.

نرده لیلیوم

نرده طرح لیلیوم یکی از زیباترین انواع نرده است که از امنیت بالایی برخوردار است و امکان رنگ آمیزی آن در دو رنگ برای افزایش زیبایی ظاهری وجود دارد. هرچه ارتفاع بیشتر باشد امنیت فضا بیشتر می شود.

نرده سرنیزه ای

نرده سرنیزه یکی از نرده های نوستالژیکی است که در سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است. این نرده ها بنا به سفارش و نیاز مشتری از ارتفاع 100 تا 120 سانتی متر ساخته می شوند.

نرده فرفورژه دیوار

نرده های فرفورژه در طرح های مختلف تولید می شوند و در برابر این زیبایی بسیار مقاوم هستند. برای افزایش مقاومت این نرده ها باید با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شوند.

نرده نیزار

نرده نیزار یا حصیری علاوه بر تامین امنیت، تزئینی زیبا به حساب می آید که به دلیل اینکه نرده به شاسی اصلی و در قسمت های بالایی به یکدیگر جوش داده شده است، از استحکام بالایی برخوردار است.

نرده بوته ای

نرده های بوته ای با ساختار بسیار فشرده و استفاده از دو میله در کنار هم برای نصب و تراکم ایجاد می شوند. بسیار ایمن است و میله های آهنی نوک تیز و چگالی بالایی دارند و عبور و مرور را برای افراد بسیار سخت می کند.

نرده آبشاری

نرده دیواری آبشاری را می توان یکی از انواع نرده دیواری سنتی دانست که علاوه بر تراکم و انعطاف پذیری بالا، عملکرد خوبی نیز دارد. مصالح به کار رفته در ساخت آن پروفیل است و پلان ساخت باید با توجه به ارتفاع دیوار در نظر گرفته شود.

استفاده از نرده برای چه مکان هایی اولویت و ضرورت دارد؟

امروزه تصور ساختمان های بدون حصار و امنیت سخت است، اگر همسایه ها و ساکنان اطراف چندان یکدیگر را نمی شناسند. زیرا ورود سارقان به داخل ساختمان آسان است.
استفاده از نرده آهنی ساده برای بسیاری از مکان ها اجباری است و فرصتی برای افزایش امنیت فراهم می کند.
اما در عین حال برخی از مکان ها نیاز به آتش برای دیوارها دارند که عبارتند از:
ویلاها
خانه های ویلایی آسیب پذیرتر هستند و نصب حصار باغ آهنی روی دیوار نسبت به فضاهای شهری و آپارتمان ها ضروری است.
دیوارهای کوتاه و کم ارتفاع
هر ساختمان با دیوارهای کوتاه برای سارقان ایده آل است و به راحتی قابل دسترسی است. به همین دلیل باید نرده نصب شود.
محلات و مناطق ناامن
در مناطقی که حفاظت از دیوار کمتری دارند، استفاده از حصار تاثیر عمده ای بر حفظ امنیت در منازل و اماکن تجاری دارد.
کارخانه ها و کارگاه ها
حفظ ایمنی کارخانجات خارج از شهرها مهم است.
خانه باغ ها

سوله های باغی که دارای فضاهای بزرگ هستند برای حفظ امنیت و حریم خصوصی باید از حفاظ دیواری استفاده کنند.

قیمت نرده دیواری

عوامل موثر بر قیمت نرده دیواری

امروزه استفاده از دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی برای ایمن نگه داشتن مکان کافی نیست. بنابراین وجود انواع حفاظ روی دیوار ضروری است.
بنابراین می تواند جان و مال مردم را از خطرات احتمالی حفظ کند و برای ساختمان ها به ویژه ویلاها و کارخانه ها باید از حفاظ های مرغوب استفاده کرد.
اما قیمت نرده دیواری و نرده فلزی برای دیوار دوم بسیار مهم است که با دانستن برخی از پارامترها می توان به صورت ماهرانه با آن برخورد کرد، یعنی:

جنس نرده

مصالح به کار رفته در ساخت نرده دیواری بسیار مهم است و معمولا از فولاد مستحکم ساخته می شود.

ارتفاع نرده

نرده ها معمولا با ارتفاع یک تا یک و نیم متر ساخته می شوند و این ارتفاع یکی از عوامل موثر بر قیمت تمام شده نرده دیواری است.

تراکم نرده

تعداد میلگردهای عمودی در هر متر نرده، تراکم آن را تعیین می کند، هر چه تعداد آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

نوع نرده

هزینه های مربوط به ساخت هر مدل حفاظ متفاوت است و هر چه مدل های پربارتر انتخاب شوند، هزینه آن بیشتر خواهد بود

نرده روی دیوار

خرید بهترین نرده روی دیوار

نرده دیوار سد محکمی در برابر هر دزد و سایر متجاوزان به حساب می آید که در تمامی اماکن به خصوص ساختمان های رو به خیابان یا جاده استفاده می شود.
در این مجموعه می توانید هر نوع دیوارپوش را در متریال، اندازه، شکل، طرح و سبک با توجه به موقعیت و نیاز خود ارائه دهید. چون خریدار را در انتخاب باز می گذارد، چیزهای زیادی را ارائه می دهد. در واقع نرده دوم برای دیوارها و مسائل مختلف ارائه شده است. کسانی که دیوار دوم را خریداری می کنند باید در نظر داشته باشند که از کیفیت و از بین رفتن این نرده ها مطمئن باشند و نسبت به خرید اقدام کنند.
امکان سفارش انواع نرده ها و حفاظ دیوار حیاط جدید به صورت خاص و با توجه به شرایط و نیاز مشتری از مهمترین موارد این مجموعه است که کار را برای مشتری راحت می کند. از نظر ایمنی و کیفیت ساختمان.