۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

نرده بالکن یکی از مهمترین ابزار ایمنی در ساختمان است که از مواد درجه یک مختلف طراحی و ساخته شده است. خریدار می تواند با توجه به مکان و نحوه استفاده، قیمت مناسب را در این مجموعه بیابد.

بررسی انواع نرده بالکن

بالکن ها یکی از مهم ترین فضاهایی هستند که انسان را با طبیعت و فضای باز ارتباط می دهد. خانه های امروزی آپارتمانی هستند، بنابراین ارتباط با دنیای بیرون محدود است.
اما برای حفظ جان و مراقبت از کودکان در تراس و بالکن، حصار و حفاظ مناسب برای اطمینان از ایمنی در حین لذت بردن از فضای بیرون مورد نیاز است.
در ساخت و طراحی نرده ها از مواد مختلفی استفاده می شود که هر کدام با استفاده از فناوری های خاصی طراحی و تولید می شوند که در برابر آب و هوای مرطوب و اشعه UV خورشید کاملاً مقاوم هستند.
در حال حاضر انواع مختلفی از نرده بالکن از نظر کاربری آسان و همچنین طرح و مدل تولید می شود که دست خریدار را در انتخاب باز می گذارد.
برخی از انواع نرده بالکن:

نرده بالکن استیل

نرده استیل به دلیل سبک بودن و قیمت مناسب در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل انعطاف پذیری زیبایی زیادی به اشتراک می گذارند.

نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای از انواع سخت شکسته، بادوام و مقاوم انتخاب شده اند که در دسته نرده های مدرن و مجلل با ظاهری مجلل طبقه بندی می شوند.

نرده آهنی فرفروژه

نرده آهنی بالکن نسبت به سایر مصالح استحکام کششی بالاتری دارد و وزن زیادی را بدون آسیب و تغییر شکل تحمل می کند.

نرده بالکن سی ان سی

از ماشین های CNC مخصوص برای برش فلزات به الگوها و اشکال خاصی استفاده می کنند که می توان از آنها برای ساخت صفحات بالکن نیز استفاده کرد.

حفاظ بالکن فلزی مدرن

حفاظ مدرن بالکن از قوطی با دوام بالا و امکان طراحی خاص در آنها ساخته شده اند.

نکات مرتبط با ساختار نرده

گذر زمان در طول سال ها منجر به تغییرات زیادی در طراحی و مصالح موجود برای ساخت نرده های بالکن شده است. در سال های اخیر که تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته است، امکان طراحی و ساخت نرده های تزئینی وجود دارد.
در حال حاضر برای ساخت نرده بالکن می توان انواع طرح های گیاهی، کلاسیک، مجسمه و حتی ایده های خلاقانه و علمی مانند طراحی نرده بالکن قوطی دار را اجرا کرد. .
بالکن از نظر اندازه و ابعاد به گونه ای طراحی شده است که کودکان را در برابر خطرات محافظت می کند و کودکان نباید سر و گردن خود را روی دیوار قرار دهند. برای این کار فاصله استاندارد بین دیوارها 11 تا 14 سانتی متر است.
وقتی صحبت از نوع متریال می شود، کیفیت و طول عمر حصار به شدت تحت تأثیر توجه به آب و هوای اتاق است، مانند حصار بالکن ویلا، و استفاده از پوشش محافظ، مانند رنگ نرده بالکن، روی فلز آن.

عوامل موثر بر قیمت نرده بالکن

ما انواع نرده بالکن را طراحی و تولید می کنیم، نمونه هایی با توجه به شرایط و قیمت های گرفته شده توسط هر فرد موجود است.
معمولا در هنگام خرید نرده بالکن با قیمت های متفاوتی مواجه می شود که خریداران را دچار سردرگمی می کند. خوب است بدانید قیمت نرده بالکن با توجه به شرایط مختلف چقدر متفاوت است.
برخی از مهم ترین عواملی که بر قیمت نرده بالکن تاثیر می گذارد:

روش های مختلف تولید

نرده های بالکن با کمک دستگاه های CNC یا فولاد فورج طراحی و تولید می شوند.
موادی که به صورت فلز استفاده می شود مانند رنگ، ضد زنگ و غیره قیمت ویژه ای دارد و نرده های مورد استفاده در شمال و جنوب کشور از قیمت بالاتری برخوردار است.

ابعاد نرده

ابعاد نرده از نظر طول، عرض و ارتفاع از عوامل بسیار مهمی هستند که بر قیمت تمام شده تاثیر می گذارند.

جنس نرده

مواد مورد استفاده برای ساخت نرده ها را می توان از آهن، فولاد، فرفورژه یا شیشه انتخاب کرد که بر قیمت تاثیر می گذارد.

مهندسی ساخت

برخی از نرده‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از فلز کمتری استفاده کنند و در عین حال مستحکم‌تر باشند و کارایی بیشتری داشته باشند و نصب و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر شود.

فروش نرده بالکن با قیمت مناسب

یافتن مرکزی که انواع نرده های بالکن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد به شما کمک می کند تا بهترین نوع نرده را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.
این مجموعه یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده نازلترین قیمت نرده بالکن می باشد. زیرا کلیه لوله کشی ها و مواد اولیه را بدون حضور نماینده تامین می کند و مستقیما در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع ریل بالکن فعالیت می کند.
در صورت نیاز به تهیه نرده بالکن می توانید با خیال راحت با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره با توجه به محیط، هزینه و سبک ساختمان، بهترین نوع نرده بالکن را سفارش دهید.

ارتفاع مناسب نرده بالکن کدام است؟

ارتفاع مناسب باید با توجه به بلندی دیواری که قرار است نرده روی آن جای گیرد سنجیده شود.

کدام فلز را برای نرده بالکن انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه بالکن در معرض تابش نور آفتاب و بارندگی می باشد باید جنس فلز نرده بالکن مقاوم در برابر اشعه خورشید و ضد زنگ باشد.