۰۹۱۲۷۱۲۸۸۱۰ – ۰۲۱۶۶۶۸۱۶۵۰

درب آکاردئونی سازه ای تاشو است که به دلیل تا شدن درب مانع حرکت سرنشینان نمی شود و تیغه های به کار رفته در آن امنیت فضا را بسیار افزایش می دهد. انتخاب مراکزی که حفاظ‌های آهنی از جمله درب آکاردئونی را با کیفیت بالا و تنوع زیاد ارائه می‌دهند، به باز نگه داشتن دست مشتری برای انتخاب درست کمک کرده است.

انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یا حفاظ آکاردئونی یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر در مراکز جوشکاری و خدمات آهنگری بسیار شاهد آن هستیم. اکثر اوقات این درب ها از فلز و فولاد با کمک تسمه های مختلف و پروفیل های فلزی ساخته و مونتاژ می شوند.
بهترین این درب ها در اندازه ها و سبک های مختلف طراحی و تولید می شوند تا بتوانید به راحتی بهترین نوع درب را برای هر فضایی انتخاب کنید. زیرا وجود تنوع در ساعت ها و زیبایی آن ها تاثیر بیشتری بر قدرت فروش و بازاریابی دارد.
در این مقاله به چند مدل محبوب درب محافظ آکاردئونی می پردازیم:

درب آکاردئونی سه گل

این درب دارای سه ریل فلزی استیل به صورت افقی می باشد و سایز الماس کاملا سفارشی و مطابق با سلیقه مشتری در نظر گرفته شده است.

درب آکاردئونی چهار گل

این یکی از بهترین درها با چهار لوزی در بالای در است و تراکم آن از سه درب گل بیشتر است

درب آکاردئونی خم

نوع درب آکاردئونی دارای روش های مختلف ساخت با سه در و چهار در است که به روش برشکاری ساخته شده و نوارها به روش خمشی از محل اتصال جابجا می شوند

درب آکاردئونی پرچ مخفی

درب آکاردئونی پرچ مخفی یکی از بالاترین درب های امنیتی است زیرا لولاها مخفی هستند و سارقان نمی توانند از اهرم برای باز کردن آنها استفاده کنند.

درب آکاردئونی سلطنتی

درب های آکاردئونی رویال در طرح ها و مدل های مختلف با استفاده از ماشین آلات، فرز و CNC تولید می شوند که با به کار بردن طرح ها و گل های زیبا ظاهری زیبا ایجاد می کنند.
به طور کلی با توجه به قیمت تولید درب آکاردئونی الو حافظ;
در آکاردئونی دو گل ساده

در آکاردئونی 3 گل ساده

در آکاردئونی 3 گل پرچ مخفی

در آکاردئونی سلطنتی

در آکاردئونی چهار گل

در آکاردئونی سه گل پرچ مخفی سلطنتی

در آکاردئونی 4 گل پرچ مخفی سلطنتی

درب آکاردئونی 5 گل

در آکاردئونی پنج گل پرچ مخی

در آکاردئونی 5 گل سلطنتی

در آکاردئونی 5 گل پرچ مخفی سلطنتی

حفاظ درب آکاردئونی با امنیت جدید و قیمت مناسب
درب آکاردئونی

مزیت درب های آکاردئونی

درب آکاردئونی مانند حفاظ پنجره از زیباترین و پرکاربردترین درب ها می باشد که می توان از آنها برای فضاهای مختلف استفاده کرد و به خصوص در آپارتمان ها و مناطق مسکونی به دلیل تردد زیاد و ناآشنایی ساکنین استفاده از درب آکاردئونی بیشتر می شود. است.
به طور کلی می توان گفت که استفاده از درب آکاردئونی مزایای زیادی دارد که در تمامی فضاهای نشیمن و حتی ادارات به چشم می خورد.
در این قسمت به مهم ترین مزایای استفاده از محافظ آکاردئونی می پردازیم.
بهبود امنیت
درب آکاردئونی قطعا امنیت درب را افزایش می دهد; زیرا ضخامت فلز به کار رفته در این درب ها زیاد است و وجود قفل های مخفی باز شدن درب را با مشکل مواجه می کند.
زیبایی فضا بیشتر
امکان ساخت این درب ها در سبک ها و رنگ های مختلف باعث می شود تا در فضای داخلی اتاق جا بیفتند و تا شدن آنها دلیلی اضافه بر زیبایی درب است.
آسان برای استفاده
درها روی ریل خود باز و بسته می شوند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگیره های آنها را به طرف مقابل بکشید.
نصب آسان
این درب ها بدون نیاز به تخریب بخشی از دیوار یا گچ به راحتی نصب می شوند.
مزیت های این نوع درب ها را برشمردیم، ضمن اینکه جا دارد به چند مورد از معایب درب های آکاردئونی اشاره کنیم که شامل نبود دوربین نسبت به درب های دیجیتال است که امکان ثبت یا مشاهده ورود و خروج افراد و امکان بریدن و باز کردن قفل بدست دزد وجود دارد.

 درب آکاردئونی جدید با طراحی مدرن و قیمت ارزان
قیمت درب آکاردئونی

عوامل موثر بر قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی یکی از محبوب ترین درب هایی است که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل زیادی در قیمت درب موثر هستند و قیمت ثابتی برای درب وجود ندارد.
به طور کلی قیمت این درب های محافظ تعرفه ثابتی ندارد و باید چندین فاکتور مختلف را در نظر گرفت که هر کدام به صورت جداگانه می توانند بر کیفیت و قیمت تاثیر گذار باشند.
در این قسمت به بررسی جزئیات عوامل موثر بر لیست قیمت درب آکاردئونی می پردازیم:
ابعاد درب
هر چه طول و عرض درب کمتر باشد، وزن متریال ساخت آن کمتر و در نتیجه از قیمت محصول نیز کاسته می شود.
طراحی درب
درب های آکاردئونی در طرح ها و سبک های مختلفی طراحی و تولید می شوند که برخی از آنها پرچ های مخفی با امنیت بالا، طرح های پیچیده، قیمت های بالا هستند.
تراکم طراحی
تراکم طرح های قرار داده شده بر روی درب ساختمان آکاردئونی یکی از عوامل موثر بر قیمت می باشد که هر چه تراکم بیشتر باشد امنیت درب بالاتر و قیمت بالاتر می رود.
قفل در
در حالی که امکان تهیه قفل توکار و قفل درب آکاردئونی وجود دارد، هزینه قفل توکار بسیار بالاتر است.
لازم به ذکر است که عوامل فوق تاثیر کمتری بر قیمت آکاردئون کارکرده در بازار خواهند داشت.

درب آکاردئونی ارزان قیمت
فروش درب آکاردئونی

بزرگترین مرکز فروش درب آکاردئونی

درب های آپارتمانی را در ابعاد و اندازه های مختلف مناسب برای درب پاسیو، درب آپارتمان، درب مغازه و سایر مناطق طراحی و تولید می کنند. به همین دلیل است که از آن بسیار استقبال می شود.
در این مجموعه می توانید با توجه به نیاز و نیاز خود انواع درب آکاردئونی ارزان را سفارش دهید و درب ها را متناسب با سایزهای مختلف تهیه کنید.
یکی از ویژگی های این مجموعه امکان سفارشی سازی نوع درب آکاردئونی، نرده دیواری، پارتیشن و حفاظ پنجره های مورد استفاده از نظر طرح، رنگ و کیفیت متریال با ارائه ابعاد و اندازه های کاملا سفارشی است. به سلیقه و نیاز مشتری.