نماد سایت حفاظ نرده

نرده استیل

نرده استیل

نرده استیل با توجه به نوع استفاده و طراحی آن خریداری می شود. کارشناسان فروش برای یافتن انواع دیوار با کیفیت خوب و قیمت پایین این خدمات ویژه را ارائه می دهند.
نرده فلزی به دلیل تعریف و ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از پرفروش ترین مدل ها و طرح های نرده می باشد. اما سفارش نرده فلزی بهترین برندها با قیمت های جدید و دریافت خدمات نصب سریع همواره یکی از دغدغه های مشتریان می باشد.
آلو حافظ با داشتن سابقه بسیار عالی در تولید انواع نرده استیل لوکس و جدید و عرضه آنها با قیمت های مناسب، پیشنهادات ویژه ای برای شما خریداران دارد.

انواع نرده استیل

نرده استیل به دلیل زیبایی، درخشش و ظاهر جذاب، علاوه بر محافظت در برابر افتادن و سقوط، در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها قابل استفاده هستند و به دلیل امنیت بالا، از این نرده ها استفاده زیادی می شود.
در سال های اخیر تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و ورق های فولادی به گونه ای ساخته می شوند که در برابر رطوبت، گرد و غبار، برف و باران مقاوم بوده و زنگ نزنند.
درب های استیل یکی از پرطرفدارترین نرده ها هستند زیرا به راحتی نگهداری می شوند و به راحتی تمیز می شوند، در مکان های مختلف به خصوص پله ها و نرده های بالکن مورد استفاده قرار می گیرند.
به طور کلی نرده های فولادی بر اساس نوع و کیفیت استیل به سه دسته تقسیم می شوند:

نرده استیل ۳۰۴

استیل 304 از ترکیب استاندارد کروم، آهن و نیکل به نام فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در این نوع فولاد یک لایه محافظ وجود دارد که از اکسید شدن و زنگ زدگی جلوگیری می کند. این ترکیب عمر مفید بالایی دارد و در هر شرایط آب و هوایی در داخل و حتی خارج از منزل قابل استفاده است.

نرده استیل ۲۰۱

این نوع نرده برای فضای داخلی و به دور از رطوبت مناسب است. در فضای داخلی منزل و ویلا و آپارتمان مانند راهرو می توان از نرده استیل 201 استفاده کرد که ظاهری مدرن و مدرن دارد و قیمت مناسب تری نیز دارد.

نرده استیل ۵۰۱

دارای ضخامت 1 میل بوده و از ضخامت بیشتری نسبت به دو نوع دیگر این نرده برخوردار است.دارای مقاومت بالاتر و متعاقبا” قیمت ساخت بیشتری نیز دارد.

طراحی نرده استیل

طراحی نرده استیل

راه های ارتباطی در طبقات ساختمان ها بوسیله راه پله ها صورت می گیرد و ایجاد امنیت و جلوگیری از افتادن و پرت شدن بوسیله نصب نرده موجب تیپ خاطر هنگام قدم گذاشتن بر روی پله ها را فراهم می نماید.
طراحی به صورت استاندارد امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، چرا که می‌ توان از این نوع نرده برای فضاهای شیک و لاکچری استفاده نمود.

استاندارد تعیین شده در طراحی و تولید نرده استیل جدید از اندازه و تعداد معینی جهت ارتفاع نرده و تعداد گارد محافظ مابین آن ها تبعیت می کند. به طور کلی ارتفاع نرده ها حدود ۹۰ الی ۱۱۰ سانتی متر و گاردهای محافظ بین آن ها ۵ الی ۸ ردیف موازی اعلام شده است.
رعایت اینگونه استانداردهای تولید نرده موجب می ‌شود تا کارفرماها با خیال راحت این نرده ها را در محل مناسب نصب کنند.
اما طراحی این محصول از لحاظ شکل ظاهری نیز در چندین دسته و گروه قرار می ‌گیرد که دست خریدار برای انتخاب نمونه مناسب باز است مانند:

نرده راه پله استیل

در دو مدل 3 خط و 4 خط قابل اجرا می باشد، با توجه به مکانی که در آن استفاده خواهد شد و میزان امنیت باید انتخاب گردد.

نرده استیل حفاظ پشت پنجره

در 3 سایز 3 و 4 و 5 میل با کلاف قوطی استیل، سایز 40*40 ساخته می شود.

نرده استیل دیواری (هندریل)

نرده هندریل با قابلیت نصب افقی به دلیل شیک و مدرن بودن پرطرفدار بوده و جلوه زیبایی به محیط می بخشد.

نرده استیل شیشه خور

این نرده از طراحی های مدرن و بروز است که طبق طراحی های روز دنیا و با درنظر گرفتن معماری داخلی ساختمان و درنظر گرفتن سلایق مشتری به صورت تلفیقی از حفاظ و جنبه لوکس آن طراحی می گردد.

این نوع نرده شامل پایه لوله ای، پایه پروفیلی و پایه طرحدار است و قابلیت استفاده در بالکن، پشت پنجره و در کلیه مجتمع های تجاری و اداری دارد.

نرده استیل پایه پیچی

یکی از نرده های جدید بوده که مطابق اصول مهندسی طراحی می گردد، بیشتر از این نمونه در راه پله و خانه های دوبلکس استفاده می ‌کنند. این نوع در کارخانه با دستگاه های خاص ساخته و جلا داده می ‌شود.

نرده استیل افقی

بیشتر در پنجره و تراس کاربرد دارند، چون از فضای بیرون ساختمان قابل مشاهده است، در زیبایی نما و فضای ساختمان تاثیزگذار می باشد، معمولا” ساخت آنها به صورت تک لوله است که به سنگ نما اتصال پیدا می کند.

نرده استیل پایه دو سر گلابی

این نوع نرده بسیار پرطرفدار بوده و جنبه لوکس و تزئینی آن باعث شده تا در عمارت و منازل دوبلکس و همچنین مغازه های بزرگ طبقاتی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین راه پله ها نیز گزینه بسیار مناسبی در کاربرد نرده استیل پایه دو سر گلابی است، معمولا پایه‌های این طرح نرده در دو رنگ طلایی و نقره ای و از جنس استیل ۳۰۴ تولید می شوند.

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل

این مدل نرده یکی از نرده های زیبای موجود در طرح ها و مدل های مختلف می باشد و مهم ترین عملکرد آن ایمن نگه داشتن فضا می باشد.
هنگام تهیه و سفارش، تعیین قیمت و عملکرد آن از عوامل بسیار مهمی است که برای کارفرمایان مهم می شود، البته این عوامل شامل هزینه نرده های استیل قدیمی نمی شود.
در این قسمت برای آشنایی بیشتر با برخی از عوامل موثر بر قیمت نرده استیل ارزان و هزینه اجرای آن:

متراژ نرده

مهم ترین عامل تعیین کننده متراژ باغ است که البته هر چه اندازه آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

نوع استیل

گریدهای فلزی اغلب به چند دسته تقسیم می شوند که هر چه میزان نیکل موجود در آن بیشتر باشد، کیفیت نرده و قیمت آن بیشتر می شود.

پیچیدگی طراحی

پیچیدگی طرح به طور مستقیم به هزینه اجرا بستگی دارد، هر چه طرح خاص تر و وقت گیرتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

هزینه های حمل و نقل

هزینه های مربوط به حمل و نقل و جابجایی نرده ها پس از ساخت کارگاه جهت انتقال به محل پروژه به عنوان هزینه نهایی نرده در نظر گرفته می شود.
نرده پله استیل و نرده استیل را می توانید از طریق کارشناسان ایلو حافظ در کمترین زمان ممکن استعلام نمایید.

سفارش بهترین نرده استیل

برای سفارش بهترین نرده یادتان باشد که به زیبایی و امنیت فکر کنید و این نرده ها را در طرح ها و اندازه های مختلف سفارش دهید.
در این مجموعه انواع نرده ها از نظر طرح، سبک و نوع استیل ارائه شده است تا هرکس بتواند نرده مناسبی را برای موقعیت و نیاز خود ایجاد کند.
توجه داشته باشید که بهترین برند نرده فلزی با بهترین قیمت در مجموعه الحافظ در سال 1401 به مشتریان عزیز ارائه می شود که امیدواریم در سال 1402 بتوانیم خدماتی متفاوت با سایر بازارهای فروش به شما ارائه دهیم.
وجود متخصصان مجرب در این مجموعه به آنها این امکان را می دهد که پس از تجزیه و تحلیل منطقه محل قرارگیری با توجه به شرایط و هزینه های در نظر گرفته شده توسط کارفرما بهترین توصیه ها را ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استیل ضد زنگ به این لینک مراجعه نمایید

سوالات متداول نرده استیل

کدام نرده استیل برای ویلا مناسب است؟

این بستگی به شرایط آب و هوایی مکانی که ویلای شما در آن واقع شده است دارد. اگر ویلای شما در مناطق مرطوب مانند مازندران است باید از استینلس استیل با حداقل استاندارد استفاده کنید در غیر اینصورت در کمتر از یکسال زنگ می زند

قیمت نرده استیل به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت نرده استیل بستگی به تعداد پایه ها، فاصله بین پایه ها در طراحی، تعداد پله ها و متریال استفاده شده در نرده استیل دارد.

خروج از نسخه موبایل