نماد سایت حفاظ نرده

درب فرفورژه

درب فرفورژه

از آنجایی که می توان درب فرفورژه

 را به اشکال مختلف طراحی کرد و از ضریب امنیت بالایی برخوردار است، درب های فرفورژه یکی از درب های محبوب هستند. برای دسترسی به درب های فرفورژه با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، کارشناسان فروش ما در این مجموعه می توانند خدمات خوبی را به شما ارائه دهند.

نحوه تولید درب فرفروژه

تولید و ساخت درب فرفورژه از طریق فرآیندها و مواد مختلفی انجام می شود. اصطلاح فرفورژه به قطعات فلزی اطلاق می شود که توسط ماشین های خم کن در اشکال و اشکال مختلف تولید می شوند. استفاده از این قطعات در طرح ها و مدل های مختلف در کنار هم منجر به تولید درب تمام استیل مغازه با طرح های منحصر به فرد می شود.
ساختمان ها اغلب به درب ورودی، درب پارکینگ و درب های دیگر در مناطق مختلف نیاز دارند و درب های آهنی را می توان در بسیاری از مکان ها استفاده کرد.
ساخت درب های آهنی جدید نیاز به مهارت و تخصص فنی دارد و از ماشین آلات خاصی برای تولید درب هایی با طراحی زیبا با قطعات با کیفیت و استاندارد استفاده می شود.
اولین مرحله در ساخت درب های آهنی، آماده سازی چهارچوب و کلاف آن ها است که مشابه سایر درب های فلزی انجام می شود و پس از تعیین اندازه و ابعاد قطعات درب آهنی، داخل آن قرار می گیرند. قاب ها نیز با کمک دستگاه جوش CO2 به یکدیگر متصل می شوند.
کارگاه‌های بزرگ و کارخانه‌های معروفی که درب‌های آهنی را با استفاده از تجهیزاتی مانند کوره‌های تخصصی تولید می‌کنند، می‌توانند تغییرات و اصلاحاتی را در درب‌های آهنی اصلی و طرح‌هایی برای تولید درب‌های باکیفیت و باکیفیت ایجاد کنند.
پس از اتمام عملیات جوشکاری، لازم است با استفاده از دستگاه های فرعی مخصوص، نقاط جوش را طرح ریزی و ضرب کرد تا درب ها بدون از دست دادن تعادل، کاملاً یکنواخت شوند.
مرحله آخر آماده سازی درب برای ورود به کوره رنگرزی است، در این مرحله درب کاملا با رنگ های الکترواستاتیک فر پوشانده شده و در صورت نیاز پتینه روی درب آهنی زده می شود

انواع درب فرفروژه

درب فرفورژه آهنی یکی از پرکاربردترین درب ها می باشد که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل سازندگان و طراحان انواع درب آهنی را بر اساس کاربرد در دسته ها و گروه های مختلف تولید می کنند.
انواع درب فرفورژه کاربردی:

درب فرفروژه تک لنگه

این مدل درب برای ویلاها و باغ هایی است که محدودیت فضا ندارند و یکی از زیباترین انواع درب ها به شمار می رود و به درب فرفورژه نیز معروف است و می توانید این نوع درب را به سبک سلطنتی، سبک هخامنشی، الیزیوم طراحی کنید. یا طرح آن طاووس است.

درب فرفروژه دولنگه

این نوع درب بیشتر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و برای ساختمان هایی با عرض کم که ظاهر خود را با سازه های مختلف آهنی تزئین می کنند مناسب است. تقارن درب های دوبل یکی از جذابیت های آن است.

درب فرفروژه سه لنگه

این نوع درب عمدتاً برای گاراژهای طبقه همکف که فضای کافی برای باز و بسته شدن وجود ندارد استفاده می شود و برای باز و بسته شدن در باید از سه حلقه استفاده کرد.

درب فرفروژه چهار لنگه

در جاهایی که نیاز به محافظت از برند دارند از درهای چهار لنگه استیل استفاده می کنند و اغلب برای ساخت ایوان استفاده می شود.

درب فرفورژه ساده

در طراحی و ساخت این درب ها از طرح های ساده و ظریفی استفاده شده است و درب پیچیده جایی در این مدل درب ندارد.

درب فرفورژه طرح دار

درب های فرفورژه با توجه به سلیقه و طرح کارفرما و با پیروی از طرح های کلاسیک و مدرن با جزئیات بیشتر ساخته می شوند. بیشترین کاربرد این درب ها برای ورودی و حیاط خانه ها و ویلاها می باشد.

درب فرفورژه سلطنتی

این درب ها جلوه ای بسیار متمایز و شکیل دارند و به دلیل ظاهر شیک و جذابی که دارند برای ساختمان های لوکس مناسب هستند.

درب فرفروژه ریلی

درب های ریلی برای اماکنی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به دربهای بزرگ دارند، مانند کارخانه‌ ها، ویلاها و باغ ها و تالارها از مشتریان اصلی این نوع درب هستند.

همچنین انواع درب فرفروژه از لحاظ نحوه طراحی نیز در چند دسته و گروه تولید می شود که متناسب با هر فضا می توان از درب مناسب استفاده کرد.
انواع درب پارکینگ از لحاظ نحوه طراحی:
• درب پارکینگ فرفورژه
• درب نفر رو فرفورژه
• درب حیاط فرفورژه
• درب لابی فرفورژه

نکات مهم در هنگام خرید درب فرفورژه

درب های فرفورژه  در حجم بالایی تولید می شوند که با انتخاب اندازه و شکل مناسب این درب می توان از آنها به صورت منظم استفاده کرد.
نکات زیادی در مورد انواع مدل درب آهنی ساده و خاص وجود دارد که بررسی این نکات و دانستن آنها به تصمیم گیری بهتر در خرید درب فرفورژه کمک می کند.
نکات مهمی که هنگام خرید درب فرفورژه مناسب باید در نظر بگیرید:

درب فرفورژه استاندارد
استاندارد درب های فرفورژه از نظر نوع یراق آلات مورد استفاده، ابعاد پروفیل و دستگاه های مورد استفاده در فرآیند تولید تعریف می شود.
ابعاد درب فرفروژه
درها باید با توجه به فضای مورد استفاده، به صورت درب ورودی یا درب پارکینگ به صورت درب خانه های روستایی آهنی تک یا چند لنگه انتخاب شوند.
پوشش درب ها
درب باید به گونه ای پوشیده شود که در برابر عوامل جوی، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم باشد.
نحوه باز و بسته شدن درب

روش باز و بسته شدن درها بسته به ابعاد محل نصب تک یا چند لنگه به ​​صورت ریلی مشخص می شود.

ارزانترین قیمت درب فرفروژه

این مجموعه یکی از مراکز قابل اعتماد است که می توانید درب فرفورپه ارزان را از آنجا تهیه کنید.
در این مجموعه کلیه مواد مورد نیاز برای تولید به صورت مستقیم از کارخانه ها تهیه شده و با کمک صنعتگران ماهر انواع درب های فرفورژه مرغوب تولید می شود.
برای ساخت هر نوع درب فرفورژه و همچنین خرید اینترنتی درب های فرفورژه با متخصصین مجموعه تماس گرفته و پس از مشاوره می توانید به صورت آگاهانه این درب ها را سفارش داده و بسازید.

خروج از نسخه موبایل